![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
Kontingent
Husk at betale kontingent for 2024. Tryk her for at se om du har betalt: Har Jeg betalt? Oplysningerne opdateres regelmæssigt. Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Minifig opbevaring |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ina.Nilsson ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2757 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2012 kl. 15:42 |
Emil og jeg har hygget os med at bygge nogle kasser til opbevaring af minifigurene fra polybag-serierne... Vi synes selv de er ganske hyggelige og så er det jo også ganske praktisk at have serierne samlet med alt udstyr osv i hver sin box ...
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1063 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super flot! Enkle og funktionelle kasser.
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7113 |
Fedt at de passer til posefarver
![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Anne.Mette.V ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3866 |
Hvor er de bare gode!
- og så egentlig så enkelt.
Dem kunne jeg godt finde på at kopiere.
![]() |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2037 |
I var bare hurtigere!
![]() Dog havde vi ikke tænkt os at bruge posernes farve, fedt detalje! ![]() |
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
De er flotte :-)
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2555 |
Vældig søde!
- er de seks knopper dybe? |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2757 |
![]() |
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 2976 |
Sejt nok, god ide.
![]() |
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Hansen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
De er for fede - men det koster klodser!
![]() |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun ![]() Dæk ![]() Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10151 |
![]() Og i så fald, så kan du da bare bygge dem allesammen i Tan
![]() |
|
![]() |
|
Sus.Warming ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Fed opbevaringsidé som giver hurtigt overblik....
Den må vist kopieres når der igen kommer mørke vinteraftener at bygge i ;-) KH Sus |
|
![]() |
|
Martin.Bruun ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5292 |
Som de andre, så vil jeg også stemme i med at kasserne er flotte - og fine farver.
Men... Jeg har også overvejet at lave noget lignende selv, men jeg gik lidt væk fra det igen, fordi jeg synes også at figurerne på en måde bliver gemt lidt væk, hvilket jeg synes er lidt synd. Det er lidt svært at betragte dem fra siden, og bagfra er helt umuligt.
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Jesper.Pedersen ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 303 |
jeg vil foreslå at der sættes glasdøre i så man nemt kan åbne. Dem har jeg i øvrigt en del af, hvis nogle mangler.
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 902 |
Det ser rigtig godt ud, og samtidig er det en bizar zoologisk have
![]() |
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |