![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
SW levetidsforlænget |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SW levetidsforlængetSendt: 13-Februar-2012 kl. 11:06 |
|
Vi kommer til at leve med Star Wars som LEGO produkt i 10 år mere...
|
|
![]() |
|
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 11:27 |
|
|
|
Klaus Algreen
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 14:19 |
|
Godt at høre
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 14:51 |
|
På den ene side synes jeg det er en rigtig glædelig nyhed
Men på den anden side, så er det med blandede følelser... Blandede følelser fordi jeg ikke rigtigt er til Clone Wars hypet (cartoon networks). Jo tak, de er da ganske underholdende, men de fanger mig ikke lige så meget som filmene har gjort.
Derfor har jeg lidt svært ved at se, hvad de næste 10 år kan byde på (for mig i hvert fald). Jo, der kommer da ganske sikkert en masse nye clone wars sæt, men jeg ser hellere sæt fra de klassiske spillefilm.
Der synes jeg LEGO gruppen har haltet lidt bagefter de seneste par år. Vi har set et hav af x-wings, og en hel del tusindårsfalke. Jo, de har da fornyet sig lidt i år, hvor der kommer forskellige små sæt ud, bl.a med Endor og droid escape, et rimeligt nice Jabbas palace osv. Og de har langt om længe "genudgivet" y-wing fighteren.
Men, kan de forny sig mere i forhold til spillefilmene? Er der andet de kan udgive som vi ikke tidligere har set ?
Jeg finder lige ja-hatten frem, og håber de næste ti år med LEGO Star Wars bliver interessante og spændende (og muligvis også dyre)
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 17:02 |
|
10 års fallit mere
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 18:48 |
|
100% enig, Kenneth! Clone Wars har bare heller ikke fanget mig lige så meget som filmene....
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
C.Maglekær
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 869 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2012 kl. 07:14 |
|
Det kan være at der kommer sæt, som relatere til nogen af de computerspil ala "The Force Unleashed" og måske det nye "The Old Republic.
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2012 kl. 08:46 |
Fra FTBT.net. Et Old Republic skib: http://www.flickr.com/photos/fbtbnet/6867860495/ Og lidt ældre sæt, fra Force Unleashed: http://brickset.com/detail/?Set=7672-1 |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Februar-2012 kl. 18:37 |
|
De kan da bare genudgive hele serien
![]() Eller måske ender George Lucas alligevel med at lave episode 7, 8 og 9 ...
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
C.Mathiesen
Flise
Medlem siden: 17-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 37 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2012 kl. 08:13 |
|
Alt SW er da fedt - og så kommer der vist noget a la det her snart : http://www.flickr.com/photos/fbtbnet/6865530931/
Det synes jeg ikke jeg har set før... og det er da fra den gamle del af filmuniverset, ikk? @ulrik YES til de tre sidste film ! det ville også være fedt. c
|
|
![]() |
|
Lars.Sørensen
Klods
Medlem siden: 27-August-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 168 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2012 kl. 04:51 |
|
Mon ikke de øvrige planer om TV-serier kommet til at levere en del ideer også?
Der har i årevis floreret rygter om en liveaction-TVserie, dvs med rigtige skuespillere, og den kommet vel sagtens indefor de næste 10 år. Et eller andet sted synes jeg dog at det er lidt kedeligt. Der er kogt rigeligt med suppe på det univers og endnu en Slave I beriger ikke mit liv. Det er selvfølgelig et spørgsmål om penge og det er fantastisk at Lego kontinuerligt kan score kassen på det, men kreativiteten er parkeret for længst. Lego Blade Runner, Lego Aliens, Lego Prometheus, Lego [fyld-selv-favorit-scifi-film-ind] ;)
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen
Panel
Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 955 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2012 kl. 07:26 |
Nu har vi jo levet med City i en uendelighed, så I by-elskere klarer nok nogle år med Star Wars. Desuden så har I jo også fået jeres UCS serie i modular husene
![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |