Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - DSB Litra EA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DSB Litra EA

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-December-2011 kl. 17:36
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Hmmm, godt spørgsmål, måske får jeg mulighed for at tage trioen med til Klodsfest '12


Jeg starter med at krydse fingre med det samme... Tongue
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4319
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 02:26
Det er godt nok imponerende hvad du kan bygge af lokomotiver - og så med den hast Big smile
 
En enkelt ting springer mig i øjnene, og det er "køleribberne" på siden af taget. På originalen ligger de vandret, men på din model ligger de lodret. Var det helt umuligt for dig at ligge dem vandret? Jeg kan ikke forestille mig, at du ikke selv har spottet det, og "kæmpet" med det Big smile
 
Hvis jeg må være så fri at fortælle hvilken der er min favorit, så er det helt klart den der står bagest på "parade-billedet". Den med den runde snude, og som du tidligere har omtalt som den simple model Smile
Adrian Perslow
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 13:04
Takker!
 
Som jeg tolker det, så er 'køleribberne' under skoderne vandrette, men der er ingen problemer konstruktionsmæssigt i at vende dem lodrette Smile
 
Jeg overvejede dog på et tidspunkt at bruge klistermærker oven på sorte fliser for at få 'kanten' rundt om 'køleribberne' med, men gik fra det igen (der er klistermærker nok i forvejen).
 
MZ'eren er min egen favorit, men det har helt sikkert noget med minder fra barndommen at gøre LOL


Redigeret af Dennis.Tomsen - 08-November-2015 kl. 17:02
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 14:12
Mine oprindelige fotos gik desværre tabt med mit datatab for et par år tilbage, men det var ikke det store tab lige hvad Litra EA angik, da kvaliteten ikke just var videre imponerende.

Siden har jeg lært en ting eller to om renders og redskaberne er så meget bedre i dag.

Så første indlæg er blevet opdateret med lidt mere tekst og nye billeder i højere opløsning Smile


Redigeret af Dennis.Tomsen - 31-Juli-2019 kl. 15:24
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 19:20
Uha, hvis ikke jeg synes der er købt for nok af klodser et andet projekt så var det lige et af disse toge jeg ville kaste mig over.
Lars Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 21:36
Det er altså et flot lokomotiv. Jeg er glad for at det ikke er gået tabt.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Juli-2019 kl. 22:10
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

Det er altså et flot lokomotiv. Jeg er glad for at det ikke er gået tabt.
 

Takker!
Nu bliver det meste af mit togmateriel aldrig skilt ad, så den digitale model kunne trods alt genskabes. Det var heldigvis ikke nødvendigt, da LDD-filerne også lå ude ved diverse folk Smile


Redigeret af Dennis.Tomsen - 31-Juli-2019 kl. 22:10
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.