![]() |
Genveje: Hjemmesiden Om foreningen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download |
|
DSB Litra MY |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Rasmus.Ansbjerg ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2571 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
LDD filerne i det første indlæg er opdateret... ikke billederne.
|
||
![]() |
||
Thomas.Laursen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-Maj-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 679 |
|
Er det muligt at lave en klods stk. liste fra sådan en LDD fil? mere hvis man skulle have bestilt klodser hjem til at bygge den fine MY'er :D
|
||
![]() |
||
Thomas.Laursen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-Maj-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 679 |
|
Ikke noget alligevel fandt det efter lidt søgen rundt omkring :D
|
||
![]() |
||
Dennis.Tomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 4048 |
|
---
Redigeret af Dennis.Tomsen - 11-Februar-2021 kl. 22:11 |
||
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
|
||
![]() |
||
Dennis.Tomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 4048 |
|
Ny update (!)
Byggepladenmedlem Knud A. Albrechtsen har præsteret et imponerende arbejde og lavet kanonflotte PDF-byggevejledninger til mine toge og sagt god for at andre også må få glæde af dem
![]() Flere af hans PDF-byggevejledninger og BrickStore-klodsoversigter til mine toge kan frit downloades på hans hjemmeside: http://www.snakebyte.dk/lego/instructions/trains/index.php Redigeret af Dennis.Tomsen - 23-Oktober-2020 kl. 01:37 |
||
|
||
![]() |
||
Rasmus.Ansbjerg ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2571 |
|
Jeg håber i to fremover kan arbejde lidt sammen, så vi andre kan få gavn af dette...
![]() |
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3728 |
|
Hatten af. Det er rigtig flot arbejde i begge har udført.
![]() Det er jo lige til et link til Railbricks. com. Og så er Dennis, DSB og Byggepladen ude i verdenen.
|
||
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
|
Så har Knud A. Albrechtsen og jeg været på spil igen med byggevejledningerne. Passagervognene er alle gennemarbejdet udi fejl, småforbedringer og simplificering i klodsforbruget. Litra BC er føjet til, med foto i første post ![]() Nye byggevejledninger er lagt op på snakebyte.dk ![]() P.S. Litra MY er ved at gennemgå samme proces ![]() Redigeret af Dennis.Tomsen - 11-Februar-2021 kl. 22:11 |
||
|
||
![]() |
||
Tomas.Lørup ![]() Panel ![]() ![]() Suppleant i bestyrelsen Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1483 |
|
THY test?
|
||
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
||
![]() |
||
Knud.A.Albrechtsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2263 |
|
Så skal skidtet jo limes sammen , hvis det skal holde til det ![]() ![]() |
||
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
||
![]() |
||
|
Nok ikke nødvendigt denne gang, vognene har vist kørt rundt på diverse udstillinger i flere år nu uden bøvl ![]() Redigeret af Dennis.Tomsen - 19-Oktober-2017 kl. 01:02 |
||
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3728 |
|
![]() |
||
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
|
Kun fantasien sætter grænsen, Jørgen, også selvom den er lidt udfordret ved at overskuddet mest er røde 1x1 og hvide 2x2 standard klodser ![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Et lille danebrogsflag måske
![]() |
||
Jørgen Pedersen
||
![]() |
||
|
Endnu en gammel tråd (2011!) bliver bragt op til overfalden igen med endnu en opdatering:
Version 2.0 af DSB Litra MY: ![]() Denne gang dog kun en højkvalitetsrendering fra Stud.io med brug af decals-funktionen i PartsDesigner. Den er dog bygget irl og forberedt til 9v, PF, PUp, frontlys og indebelysning...og der er lavet tre-akslede boogier - til pynt 🙂 Redigeret af Dennis.Tomsen - 09-Januar-2021 kl. 10:58 |
||
|
||
![]() |
||
|
Så fik Knud og jeg afsluttet noget af et hængeparti og gjort byggevejledningen færdig til version 2.0 (og sidste) af min DSB Litra MY
![]() Indretningen til frontlys og indebelysning blev fjernet pga. finurlighederne derved, men det burde slet ikke være svært at modde dem ind igen ![]() Gratis download på snakebyte.dk: http://www.snakebyte.dk/lego/instructions/trains/diesel_engines/dsb_litra_my_v2/index.php Redigeret af Dennis.Tomsen - 23-Oktober-2020 kl. 01:39 |
||
|
||
![]() |
||
Niels.J.Smedegaard ![]() Tagsten ![]() Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 349 |
|
Okay - en tråd fra 2011. Så tror da pokker, at jeg ikke husker den.
![]() Når det så er sagt - jeg havde egentlig glemt det, men kunne med det samme genkende kiosk-afsnittet. Jeg VED, at jeg i 1985 har købt pølser i vognen. Jeg tror endda jeg har købt HAPS-dogs der. (DSB-kioskernes bløde version af fransk hotdog.) Ekstremt vellignende.
|
||
Mvh
Niels Als-LAG (Als-Lego Abuser Group) |
||
![]() |
||
Lars.Kristensen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1405 |
|
|
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
|
Bedre sent end aldrig - og så får du også den seneste version
![]() Redigeret af Dennis.Tomsen - 19-Februar-2021 kl. 00:38 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |