Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Svensk træhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svensk træhus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svensk træhus
    Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 14:49

Jeg synes lige at jeg vil vise mit svenske træhus, som nu er blevet færdig til LEGO udstillingen i Kundby i den kommende weekend. Ideen til huset kom, da jeg i LEGO Store i Berlin fandt 1 x 2 bricks i dark red og kom til at tænke på, at farven på dansk nok ville kunne kaldes svensk rød.

swedish-1.jpg
 
 
swedish-2.jpg
 
 
 
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3221
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:06
Super flot hus - ligner supergodt - fed detajle med tagrenderne - havde jeg ik lige tænkt på den kunne bruges dertil - er der lavet inventar indendørs ??? Mangler måske lidt liv ude i haven og lidt niveau - taget er rigtig flot, men dagens detajle er helt sikkert den bagerste langhårede svensker - superkopi ala sanger fra EUROPE fra 80'erne Tongue ligner en med tømmermænd og dårlig hårdag eller bare normalt svenskerhår
Lars Fink Hansen
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:48
Det er da godkendt... Wink
Til top
Morten.Øberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-November-2007
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 904
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:55
Svenskeren med 80'er metal garnet var sjovt nok også det første jeg så Tongue
 
Og så til huset.... Super fedt hus, mange gode små detaljer på lidt plads. Tager er også godt lavet. Clap
 
Men du er jo også Masterbuilder Big smile
Morten Øberg
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 15:57
Citat: Morten.Øberg Morten.Øberg skrev:

  
Men du er jo også Masterbuilder Big smile
Og dem har vi 6 af...Big smile
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 16:45
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

er der lavet inventar indendørs ??? Mangler måske lidt liv ude i haven og lidt niveau
Nej, der er ikke inventar, blandt andet fordi det kræver lidt ekstra at sætte gulv i, da halvdelen af klodserne er forskudt en jumper ind i bygningen.
Omgivelserne regner jeg med at tilpasse til omgivelserne i opstillingen i Kundby. Glemte måske at sige, at det er bygget som et ekstra hus, der vist nok skal stå i et strandområde, som fyld.
 
 


Redigeret af A.M.Vestergaard - 19-Oktober-2011 kl. 16:46
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 07-August-2006
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 11:39
Superflot Anne Mette - som altid gennemført til mindste detalje Clap
Til top
Thomas.Seifert Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-September-2011
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 113
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Seifert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-December-2011 kl. 19:27
Hvis der er nogen, der er blevet inspireret af Anne Mettes hus, så fører LEGO Store i Kbh lige nu  1 x 2 bricks i dark red.
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2011 kl. 09:19
Den er meget fint og kunne nemt udvides til en gård! Tak for inspirationen. Big smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.