Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - DSB Litra MZ (III)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DSB Litra MZ (III)

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2015 kl. 06:45
Den glæder jeg mig til at se Dennis.
Kommer den med til udstilling??

Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2015 kl. 07:08
Sandsynligvis, den skal jo prøvetæskes af Thy-banden LOL
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-September-2018 kl. 19:57
Version 4 - sidste og endelige version fra 2015 LOL

...som overlevede Thy-drengenes rustikke håndtering og dannede grundlag for min Litra MZ (I).

1. Bunden er markant forstærket !
2. Den øverste overdel kan tages af, og taget er derved også markant forstærket !!
3. Batteriboksen skal tages ud ovenfra, så selv Thy-drengene kan finde ud af det nu uden at ødelægge hele toget LOL
4. Overdelen har gjort det muligt for IR receiveren at blive hævet og derved fange signalet bedre...












Redigeret af Dennis.Tomsen - 01-September-2018 kl. 20:03
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 07:07
Kan godt lide den ændrede byggestil med bedre tilgang til teknikken. Af med toppen og så er man i maskinrummet, lidt a la Märklin.

Redigeret af Jørgen.Pedersen - 09-September-2018 kl. 07:08
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 10:37
Tak Jørgen, det tog kun nogle år, men så var den der Big smile
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 18:16
Ja ,og ? DSB har vist nogle IC 4 kørende/holdende  som har været længere undervejs og som stadig ikke kører.
Så du er jo foran 57
Selv tager jeg en kopi af første udgave med til Helsingør i weekenden. Så håber jeg den holder til fremvisningen/kørsel der . 

Men husk at gemme dine kopier af LDD filer forkellige steder så de er sikret. Wink
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 18:52
Citat: Jørgen.Pedersen Jørgen.Pedersen skrev:

Ja ,og ? DSB har vist nogle IC 4 kørende/holdende  som har været længere undervejs og som stadig ikke kører.
Så du er jo foran 57
Selv tager jeg en kopi af første udgave med til Helsingør i weekenden. Så håber jeg den holder til fremvisningen/kørsel der . 

Men husk at gemme dine kopier af LDD filer forkellige steder så de er sikret. Wink

Der er en backup af de fleste her :D
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
 Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.