Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - StarWars Modules - it all comes together
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

StarWars Modules - it all comes together

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: StarWars Modules - it all comes together
    Sendt: 10-Juli-2011 kl. 18:18
Har du haft tålmodighed til at glane på alle de Star Wars moduler jeg har præsenteret under "Se min nyeste skabning", så har du måske regnet ud hvorfor alle scenerne er bygget som moduler - det ER selvfølgelig for at de til sidst kan sættes sammen.

Så her er de 10 moduler i sammenhæng. Jeg vil anslå at jeg har brugt omtrent 50 timer på byggeriet, inkl. planlægning, men klodsantallet tør jeg ikke skyde på.

Til top
Jesper.Thuesen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-Maj-2006
Point: 5515
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juli-2011 kl. 18:25
HOLD da k.... Steen.

Du er nærmest væk i et års tid, og så viser du os noget der kunne stå i Hotel LEGOLANDs reception. Clap

Jeg fulgte nærmest med, da du lagde alle modulerne på Forum.

Hver gang jeg havde savlet over et modul, og vendte tilbage til aktive emner, var der dukket endnu en kreation op.

Pragtfuldt.

Mine favoritter; Din Miniland udgave af Greedo og Han Solo i Cantinaen og Rulleteksterne - der grinede jeg  - for de er da for karakteristiske til at undvære.

Thums up. Thumbs Up

Redigeret af Jesper.Thuesen - 10-Juli-2011 kl. 18:27
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator

"People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!"
Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894)

Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 01:12

Som stor SW fan kan jeg kun sige... Fantastisk !! ClapBig smile

Kenneth Nielsen
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 6120
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 02:11
Fantastisk idé, og rigtigt godt udført. 
Carsten.

Til top
Kim.Hansen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 30-December-2005
Region: Bornholm
Point: 700
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kim.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 04:44
Bravo Clap
"By the POWER of LEGO!"
Til top
Ina.Nilsson Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Januar-2006
Region: Trekantsområdet
Point: 2777
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ina.Nilsson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 09:49
Super sejt.... Rigtig fin ide og godt udført... Clap 
Det var vist sparket, som må få mig igang med at præsentere de små Star Wars scenerier, som Emil og jeg havde med til Star Wars dagen i foråret... Embarrassed ... Bedre sent end aldrig...
Ina Hjorth Nilsson

Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-Oktober-2005
Point: 1261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 15:42
Tak Steen vi glæder os til at få det sat op på Hotelet.Hilsen Bo
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5063
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Juli-2011 kl. 16:26
Det er bare super det der Steen!Thumbs Up

Fed idé med også lige at tilføje et lyssværd på toppen af scenesamlingen, det er ret lækkert!

Det glæder jeg mig til at se ved lejlighed!
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 03:21
Hej alle,

først og fremmest tak for roserne, dem er jeg rigtig glad for. Jeg har glædet mig i lang tid til at lægge mine billeder af den færdige model op Smile

Citat: Jesper.Thuesen Jesper.Thuesen skrev:

Du er nærmest væk i et års tid, og så viser du os noget der kunne stå i Hotel LEGOLANDs reception. Clap
Når jeg ser tilbage så trængte jeg nok lige til lidt luft i en periode, hvor der har været travlhed på andre fronter i mit liv. Alligevel er jeg på forum jævnligt, og vurderer alle tråde om de er interessante for mig. Har en fornemmelse af at mange af vi 'gamle' medlemmer som der ikke er så synligt aktive, der stadig lurer med på det hele  Smile

Citat: Jesper.Thuesen Jesper.Thuesen skrev:

Mine favoritter; Din Miniland udgave af Greedo og Han Solo i Cantinaen og Rulleteksterne - der grinede jeg  - for de er da for karakteristiske til at undvære.
De to har jeg også et lidt specielt forhold til. Teksterne synes jeg også (i al beskedenhed) var en forholdsvis original idé, og så var det også et plus at den var hurtig bygget Wink. Til gengæld er Greedo og Han nok et af de moduler jeg er mindst tilfreds med - det kunne godt være at Legoland-størrelsen skal besøges igen en anden gang Tongue

Citat: Bo.Jensen Bo.Jensen skrev:

Tak Steen vi glæder os til at få det sat op på Hotelet.Hilsen Bo
Smile Jeg glæder mig til at slubre en kop kaffe mens jeg nyder reaktionerne på den.

Citat: Christian.W.J Christian.W.J skrev:

Fed idé med også lige at tilføje et lyssværd på toppen af scenesamlingen, det er ret lækkert!
Det glæder jeg mig til at se ved lejlighed!
Tak Christian, jeg (og alle der igennem vores stue) har max lyst til at løfte lyssværdet op og begynde at svinge det rundt. Desværre er det forholdsvis skrøbeligt Big smile

Det har taget en del af min sparsomme fritid at få det hele bygget, så nu er min belønning til mig selv at bygge 10218 Pet shop Embarrassed

Redigeret af Steen.Villumsen - 12-Juli-2011 kl. 03:24
Til top
Klaus.Algreen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 19-Marts-2009
Region: Østjylland
Point: 4024
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.Algreen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 05:57
Fedt koncept og fed model. Du har da vist haft Kraften på din side... Smile

Hvornår kan vi se modellen på sin rette plads på hotellet?

-- Klaus
Klaus Algreen
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 10:15
Citat: Klaus.Algreen Klaus.Algreen skrev:

Fedt koncept og fed model. Du har da vist haft Kraften på din side... Smile

Hvornår kan vi se modellen på sin rette plads på hotellet?

-- Klaus

Tak for de pæne ord Klaus Smile
Jeg regner med at modellen bliver at finde i Receptionen på Hotel LEGOLAND indenfor et måneds tid, og derefter i så lang tid som de vil have den stående Wink
Til top
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 13:40
Så blev byggeriet installeret i Hotel Legolands reception. Den stolte bygherre ses ved siden af - og MOC'en er selvfølgelig forklaringen på hvorfor jeg ikke er sommerbrun Wink

En af de allerbedste ting ved at få lov at udstille offentligt er den tid hvor man kan stå i baggrunden, få lidt kaffe og så hvordan det her sker igen og igen: 

Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 14:45
Det er så stort det der Smile

Og yderst velfortjentClap
Kenneth Nielsen
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 15:42
Virkelig godt gået.
K.Gabriel
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 18:04
Jeg glæder mig til at se den ved mit næste besøg i parken d 20 aug hvor der jo er open air koncert.

Til top
Bo.Jensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-Oktober-2005
Point: 1261
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-August-2011 kl. 19:18
Hej. Børn som voksene har idag stået og ligget  foran Steens super byggeri,det er allerede blevet en stor samlings pungt på Hotel Legoland.Det sidste byggeri af Sven Erik er idag blevet pillet ned efter halv andet år og har skabt stor glæde. Der vil i fremtiden blive mere byggeri af denne slags.Med Vendelig Hilsen Bo Jensen Hotel Legoland.
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 03:45

Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 11:04
Til top
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Nordvestjylland
Point: 2373
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 06:41
Se det der, er lige på kornet af hvorfor man bygger med LEGO.  Det hører aldrig op med at facinere, især ungerner, 

Rigtig godt gået Steen.

Mange hilsner Henning M.
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 18:26
Hej Steen Clap Thumbs Up Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.