Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Krystalvase med roser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krystalvase med roser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krystalvase med roser
    Sendt: 27-Marts-2011 kl. 07:03
Kender I det, at købe en hel masse af et bestemt LEGO element, fordi det bare må være så godt at have? - Og når man så kommer hjem, så ved man egentlig ikke, hvad man skal bruge det til.
 
Jeg havde således fået købt et stort bæger i LEGO Store udelukkende med 1x2 transclear baseplates. En aften foran fjernsynet ville jeg se om de kunne bruges til noget. Der gik lidt sport i ikke at hente andre elementer, så det endte med denne krystalvase udelukkende bygget af dette element.
 
flowers.jpg
 
Da der jo også skulle røde roser i vasen, var de eneste røde elementer jeg på tilsvarende måde havde købt lidt rigeligt af: røde sæder. Men jeg synes selv, at det lykkedes ok, at lave en rose med brug af 8 røde sæder. 
 
 
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 10-December-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 07:22
Citat: A.M.Vestergaard A.M.Vestergaard skrev:

Kender I det, at købe en hel masse af et bestemt LEGO element, fordi det bare må være så godt at have? - Og når man så kommer hjem, så ved man egentlig ikke, hvad man skal bruge det til.

- Kender det alt for godt - fik også halvanden bæger 1x2 trans clear.

Men super brug af både sæderne OG plates - kan rigtig godt lige måden du fik sat sæderne sammen til en rose ..
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..





Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 08:08
Hvor er den fin - og ja det er sgu smart med de sæder.

Edit:
Jeg kan også godt li' selve vasen Smile som nævnt et godt eksempel på noget, som hovedsagligt opstår, fordi man skal have fyret en masse ens elementer af.


Redigeret af Ulrik.Hansen - 29-Marts-2011 kl. 09:08
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5416
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 10:27
Nej hvor er det flot lavet! Jeg er også helt vild med måden du har brugt sæderne. Genialt! Clap
Til top
Frederik.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2010
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 146
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 12:21
Den der vase er et hvert sofabord værdigt!!
Intet mindre end GENIALT...
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 933
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 12:32
Burde være en officiel udgivelse. Ganske enkelt fantastisk.
K.Gabriel
Til top
Peter.Vingborg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Byggebladets redaktør

Medlem siden: 29-Februar-2004
Sted: LEGO Fan Land
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 7820
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Vingborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 12:50
Den er godt nok bare gennemført - vasen.
Stoleroserne er intet mindre end fantastiske.


Redigeret af Peter.Vingborg - 27-Marts-2011 kl. 12:52
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager:
LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede
MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023
Byg & Leg, Svendborg Teater
Julemessen MAGION, Grindsted
Klodsfest 2024, Hvalsø
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Region: Lolland-Falster
Status: Offline
Point: 2204
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 13:40
Fantastisk... Der er ikke andet at sige :-)
Kenneth Nielsen
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 31-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2011 kl. 16:17
Genialt tænkt med at bruge sæder til roserne! Vasen er skam også meget fin!Clap
Til top
H.C.Grove Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 17-Februar-2009
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.C.Grove Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2011 kl. 15:30
Jeg har også prøvet at sidde og kigge på en stor bunke ens elementer jeg lige havde hældt ud af et PaB-bæger fra butikken på strøget, og overvejet om man kunne lave noget af dem, men aldrig fået lavet andet end en lang pind (også af 1x2 plader). Din vase viser ikke bare at man kan, men at man kan lave noget rigtig flot!

Roserne er også fantastiske.

.Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.