Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - På campingtur i skoven...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

På campingtur i skoven...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alex.Sandek Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 11-September-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alex.Sandek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: På campingtur i skoven...
    Sendt: 09-Februar-2011 kl. 13:23
Hej alle sammen
 
Nu er der gået noget tid siden jeg sidst sendte min nyeste kreation ind, så nu er det jo nok på tide.
Som i kan se har jeg bygget en campingvogn, jeg er ret så stolt over den, da den er bygget på nogle mærkværdige byggeteknikkerConfused
Her ser vi et billede af campingvognen med nogle andre småting (spørg ikke til skelettet bag træet).
Her ser vi selve campingvognen, læg specielt mærke til de runde former og "cykelstativet" oppe på taget.
Man kan tage taget af campingvognen, inde i vognen gemmer der sig en "rød kop" og en "rød stol".
Men nok det bedste af det hele er, at der er et indbygget skrivebord der snore sig hele vejen rundt om den "røde stol".
Her ser vi så et billede af selve camping og de to cykler der er taget af "cykelstativet".
Ris og ros modtages meget gerneSmile
 
 
Til top
Frederik.Pedersen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 31-Oktober-2010
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 146
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 16:03
"At rejse er at leve" udtalte en hvis Hr. Andersen, for mange år siden...
Man for jo helt lyst til at tage ud og rejse, når man ser din flotte moc..
Dog syntes jeg at cykelstativet virker lidt "klodset" når man fjerner cyklerne43
Glæder mig til at snart se mere fra din hånd...
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 16:07
Jeg er helt vild med den form, du har fået lavet vognen i Clap
Men kunne du ikke prøve at bygge et panel ind som vindue (mod at droppe buen i vinduet)?

Cykelstativet synes jeg fylder for meget.
Til top
Verner.Petersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 1439
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Verner.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 17:16
Det ser godt ud Alex, men hvor er påspændingen til bilen og hva men bilen gg, det må være hårdt for hende, at skubbe den, men fed design, ligner de gode gamle fra Amerika fra 60 erne
Verner Petersen

        VVS

9 volt tog styre

Medlem nr: 10

       
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 19:08
Bortset fra cykelstativet, så er det høj høj klasse. Og jeg kan især godt lide de liggende borgvinduer og din tilpasning af det horisontale og det vertikale. Ja, klassisk 50'er (måske 60'er) stil på højt niveau!!!
Til top
Alex.Sandek Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 11-September-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alex.Sandek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 11:06
Tak for kommentarerne. 
 
Dette vil nok bare lyde som en dårlig unskyldning, men med hensyn til cykelstativet, opdagede jeg først igår, at det så en anelse stort ud. Så tak fordi i mindede mig om detSmile
Angående det med, at sætte et lille panel ind syntes jeg faktisk er en god ide, men holder mig dog til buerne, hver har sin smag. Men tak for tippet alligevelSmile 
 
Citat: Verner.Petersen Verner.Petersen skrev:

Det ser godt ud Alex, men hvor er påspændingen til bilen og hva men bilen gg, det må være hårdt for hende, at skubbe den, men fed design, ligner de gode gamle fra Amerika fra 60 erne
 
ups...
Han har da øhh... Godt af at få lidt motion, hehe...
 
 
 
 


Redigeret af Alex.Sandek - 10-Februar-2011 kl. 11:07
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3906
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 11:25
Campingvogen har  " Kone-beslag" Hun sidder i bagmækken på bilen og holder vognen eller som i  luksusudgaven hvor hun får seletøj på og trækker vognen.  Kan godt høre I ikke er campister Smile.
 Modellen er egentlig meget tidssvarende
Sådan ser en rimelig ny model ud . Så Alex kan godt blive designer hos Adria.
Vognen på foto er 5 år gammel og kan købes for ca. 70.000 kr hos CC Camping


Redigeret af Jørgen.Pedersen - 10-Februar-2011 kl. 11:40
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 09:42
Det er sgu stort design Clap Altid en fornøjelse at se noget SNOT'eri Thumbs Up 

Og Karstens idé med et panel til vindue Thumbs Up
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 10-December-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 2555
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 10:37
Jeg synes klart at det er en af dine bedste, Alex - især det at du har SNOT'tet alle de runde former ind i det og det hele - klapsalve herfra

Citat: Frederik.Pedersen Frederik.Pedersen skrev:

Dog syntes jeg at cykelstativet virker lidt "klodset" når man fjerner cyklerne43

- Kan man undgå at det ser klodset ud, når det er bygget i LEGO?

Redigeret af Martin.Nygaard - 13-Februar-2011 kl. 10:37
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..





Til top
Christian.Selnø Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 24-April-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 303
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.Selnø Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 11:54
Hej Alex
Flot campingvogn.Thumbs Up
Christian Selnø
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.