Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Jule MOC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jule MOC

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jule MOC
    Sendt: 19-November-2010 kl. 16:30
I denne uge har jeg været i erhvervspraktik hos LEGO. Derfor skulle jeg sammen med min mor bo på et værelse i Billund. Jeg ville naturligvis gerne have LEGO med til at bygge med om aftenen. Min mor var ikke helt så nem at overtale. Men til sidst aftalte vi, at jeg kunne tage et par mindre kasser med noget usorteret Lego med, som jeg ikke havde orket at sortere og lægge på plads. Da jeg så skal igang med at bygge siger min mor: "Du kan jo bygge noget til julekonkurrencen". Det var faktisk en sjov udfordring, med de klodser, der var tilrådighed. I kan se resultet her:

Når jeg kommer hjem til alle mine klodser i morgen, vil jeg måske forbedre lidt på den.

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Point: 2318
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 17:48
Super flot Lasse.
Og så vil man tænke at du tog lige de rigtige klodser med.
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 18:15
Som Sandra, så kunne jeg også forledes til at tro at du havde haft en bagtanke da du pakkede kuffert... Men med begrænsede klodser til rådighed så er det under alle omstændigheder et meget flot resultat, Lasse.

Jeg glæder mig til at høre om praktikken på søndag.
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 3538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 18:19
Citat: Sandra.Almeida Sandra.Almeida skrev:

Og så vil man tænke at du tog lige de rigtige klodser med.

Det følte jeg absolut ikke, da jeg byggede den. Jeg manglede fx slopes, da jeg skulle bygge Rudolf. Og jeg havde aldrig drømt om, at jeg skulle bruge en Duplo Peter Plys til en MOC. Men jeg havde ikke klodser til at lave flere pakker. Man finder nogle gange på de sjoveste løsninger, når man mangler klodser Smile
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Allan.Clausen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 26-Maj-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 349
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan.Clausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-November-2010 kl. 06:49
Hej Lasse.

Fantastisk endnu engang at se en moc fra dig.

Jeg håber Lego fik set lidt af hvad du kan, for jeg tror du ville kunne få en stor fremtid som designer hos dem.

Der er brikker i dig knægt ;-)

Hilsen Bondemand Clausen
Allan Clausen
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2010 kl. 13:00
Det er en ret flot jule moc du har fået lavet der Lasse. Er spændt på at se den efter du har lavet ændringer, hvis de da kommer.

Den får mig til at tænke på en vittighed jeg har hørt:

Ved du hvorfor julemanden aldrig går til julefrokoster?    212

-Fordi han ved, at han kommer til at ende i kanen med en sæk!    161
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.