![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
3 Sporet remise |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6034 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2009 kl. 05:23 |
|
Se på Peters tegning herover og tilpas remissen til den. Der skal være 4 knopper fra svellekant til kant på baseplate. |
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2009 kl. 13:28 |
Jamen så er det en aftale Peter - jeg går igang med at lave den 4 knopper bred på højer side og 12 knopper bred på venstre side, og du har nok ret i at det bliver til en lidt større P-plads, bare for at være helt sikker så skal jeg bare sætte remisen i forlængelse af den skinde plan som du har lavet ik??? |
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2009 kl. 14:19 |
|
Hej Peter, du må undskylde at jeg skriver igen, jeg har prøvet som du kan se på disse 2 fotos at ligge skinderne som du har vist på den skide smarte tegning du har lavet, Mvh Morten |
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Online Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2009 kl. 14:20 |
|
På den anden side er det vel egentlig smart nok at du har et antal lige skinner ude foran remisen - så eventuelt lange vogne ikke kommer til at lave skader på portsiderne i remisen?! Det skrå tomme område der er oven over skiftesporene kan du jo også udnytte til et eller andet?! |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Online Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2009 kl. 14:26 |
Det er mig der har sovet! Undskyld! Du skal i stedet have 20 knopper mellem hovedsporet og dit layouts højre side. - men stadig kun 12 på den venstre side.
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Thomas.Möser
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 394 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2009 kl. 05:07 |
|
Wow
![]() Det må jeg nok sige. Den er godtnok flot. Masser af fede detaljer.......faktisk slog det mig at jeg kender bygningen i 1:1 - Regionstogs værksted i Holbæk - den ligner den lidt. ![]() |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-December-2009 kl. 12:29 |
|
Tak for alle de dejlige kommentar, det er noget som giver lyst til at bygge mere, og man bliver bekræftet i at det man laver også kan lides af andre en ens egen familie. Jeg håber at i alle for lov at se den til LW 2010
mvh
Morten |
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 15:28 |
|
Så er remisen blevet HELT færdig, den har fået bygget lidt flere p - pladser Her kommer lige et par fotos af den.....
Håber at i kan lide den, jeg er selv glad for den....... |
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 15:55 |
|
Det ser rigtig godt ud Morten Glæder mig til at se det IRL til LW
Og ikke mindst dit Bygge bord dejligt stort og til at komme hele vejen rundt om |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Januar-2010 kl. 16:28 |
|
Uha uha Morten Den bliver bare bedre og bedre Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-April-2010 kl. 14:12 |
|
Her er de så Christian, send lige en PM hvis du skal have flere
|
|
|
Morten Anker
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2010 kl. 10:20 |
|
Det ser rigtig godt ud .
Den blev ikke grimmere af at komme i et layout ..
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |