![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ny GUINNESS verdensrekord !!! |
Besvar
|
Side <1 234 |
| Forfatter | |
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 16:58 |
|
Fik bogen (den gode gamle papirudgave) i julegave, så har ikke noget billede lige nu. Batteriet til mit kamera er ved at lade op - jeg prøver at tage et billede i morgen formiddag.
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 17:17 |
|
Hvis man ikke kan vente, så citerer jeg (efter aftale med Henrik) her fra bogen "Guiness world records 2014" side 006:
"I Danmark fik man en ny rekord for den længste legetøjstogbane, sat af entusiasten Henrik Ludvigsen og LEGO(R)- fanklubben Byggepladen. De byggede en 4000m lang bane i Broby, Danmark, den 11.maj 2013. Det tager to timer for toget at køre hele banen rundt, og det tog seks timer at samle skinnerne."
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 17:18 |
|
|
![]() |
|
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 17:45 |
Nej - dog kunne de komme til tastaturet. Nu er Byggepladen i Guinness Book of Records..... Mvh, Henrik |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 17:50 |
|
Stort... Jeg bukker mig i støvet...
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-December-2013 kl. 20:46 |
Fikser lige linket :-) Det skulle nu være aktivt. Rul et lille stykke ned på siden førend videone fra Broby er der. Legohilsner
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Niels.Bugge
Tagsten
Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 01-Januar-2014 kl. 19:01 |
|
Følger ikke med på forum så meget mere, men så er det jo godt at man har byggebladet ;)
Jeg er vildt imponeret over jeres alle sammens store arbejde! FLOT!! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 234 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |