![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Imperial Flagship egen kreation |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | |
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 18:38 |
|
Jeg har nu ved selvsyn været inde i butikken og set skibet, hold da op det er stort og imponerende, og virkeligt flot udført. Bare en skam man ikke kan se det indvendige. Jeg håber at det lykkes at få uploaded nogle flere og bedre billeder.
I øvrigt en meget flot butik, I har åbnet, endnu en gang tillykke med den.
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Johnny.Pihl
Flise
Medlem siden: 12-Oktober-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 39 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 15:52 |
WAOOOOOOOOOOO det er et flot skib jeg er uden ord, men gerne mange flere billeder
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:34 |
|
Super flot byggeri... Jeg må så afgjort finde en anledning til at kigge forbi så jeg kan se endnu mere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 13:27 |
|
Jeg vil varmt anbefale en tur forbi Randers var selv forbi i formiddags, og havde konen ikke været med og skubbet mig ud af butikken, havde jeg sikkert stået og beundret skibet endnu.
Rigtig mange flotte detaljer. Dette kan ikke beskrives, det skal ses. Amir super butik du har fået på benene med flere fine udstillinger og jeg er sikker på at andre er med på et byggemøde hos dig, når du bliver klar til det. Har jeg fri kommer jeg helt sikkert.
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |