Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Tog station
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tog station

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:04
Ja, nu sidder den lige i skabet, rigtigt flot. Big smile
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:47
Den er suveræn flot - synes din første tagløsning var rigtig god - men må give de andre ret - den er jo fantastisk efter den er blevet mere flad Clap
Lars Fink Hansen
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:56

Super flot byggeri.

K.Gabriel
Til top
Ole.F.Berry Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-November-2011
Region: ikke oplyst
Point: 235
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.F.Berry Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:25
Jeg er så Hr. Modsat. Jeg kunne bedre lide den originale bue, nu ser det ud som den er blevet trykket Confused

Men den er stadig flot flot FLOT!
Til top
Ole.F.Berry Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.F.Berry Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:30
Det kunne være rigtigt fedt med noget lys inde i den glasoverdækning. Altså rigtig lys (PF, 4,5/12V, LED whatever). Hvis det var min bygning ville jeg putte en gang LED tape i den :

Det er hvad jeg har planlagt at gøre i min egen station Wink

Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Region: Vestsjælland
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 19:27
Citat: Ole.F.Berry Ole.F.Berry skrev:

Det kunne være rigtigt fedt med noget lys inde i den glasoverdækning. Altså rigtig lys (PF, 4,5/12V, LED whatever). Hvis det var min bygning ville jeg putte en gang LED tape i den :

Det kunne måske være meget cool, hvad koster sådan en satan Ole ?????
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Jesper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Point: 2419
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 17:16
Dejligt stilrent byggeri og flot udførelse. Jeg er ikke vild med den flade stil (kunne bedre lide den oprindelige).
Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 17:53
Citat: Morten.Skov Morten.Skov skrev:

Det kunne måske være meget cool, hvad koster sådan en satan Ole ?????
Ja Ole hva koster sådan en lille dims og hvor får man den/dem ????????????????
Lars Fink Hansen
Til top
Ole.F.Berry Se drop down
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.F.Berry Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 18:03
Det kan man få hos mit firma, elav.dk (og mange andre steder!). Jeg laver anvisninger (som lovet) når KF er overstået

Og så den sidste disclaimer med hensyn til det:  Meget Lego venligt elektronik kan fås hvor jeg arbejder. Jeg er ABSOLUT IKKE her for at spamme/gøre reklame, men det er nu engang sådan at de dimser er noget jeg sælger til dagligt. Det kan godt sources andre steder fra uden problemer, det er jeg 100% ligeglad med

Anyway, så har jeg just pillet min fine (synes jeg) station fra hinanden fordi denne yderst snedige MOC gave mig mange nye input .. arghh ..

Iøvrigt, er der noget inde i bygningen?
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Marts-2012 kl. 14:44
Hej Alle sammen....

Først 1000 tak for alle de pæne ord I har at sige om min station, det er jo det som gør det så fedt at være medlem af Byggepladen, man får bare mere og mere lyst til at kaste sig ud i noget nyt byggeri, så det er bare fedt, næste projekt er lige netop påbegyndtLOL så nu må vi se hvad det bliver til......

Og med hensyn til om der er noget inden i, kan jeg kun sige nej, efter mine sidste 2 "store" modeller se link.

Har jeg besluttet mig for at glemme det inden i, både at det koster ekstra klodser men også vægt, og i 99,9 % tilfælde kan man ikke se det alligevel....

Men endnu engang TAK for de pæne ord.....Embarrassed

Redigeret af Morten.Skov - 22-Marts-2012 kl. 14:47
Morten Anker

Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 14:11
Super flot station du har banket sammen.
Jeg kan lide begge buer, og så kan jeg godt lide det miljø du har skabt omkring bygningen.

Til top
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 08:12

Det kan man få hos mit firma, elav.dk (og mange andre steder!). Jeg laver anvisninger (som lovet) når KF er overstået

Og så den sidste disclaimer med hensyn til det:  Meget Lego venligt elektronik kan fås hvor jeg arbejder. Jeg er ABSOLUT IKKE her for at spamme/gøre reklame, men det er nu engang sådan at de dimser er noget jeg sælger til dagligt. Det kan godt sources andre steder fra uden problemer, det er jeg 100% ligeglad med

Hej Ole

Er jeg gået glip af dine anvisninger herinde eller var det kun til klodsfest ??????Smile
Lars Fink Hansen
Til top
Ivan.Graff Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 03-Marts-2009
Point: 1048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ivan.Graff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 14:05
Og jeg slutter mig til alle de andre og siger HOLD Biippp det er en lækker banegård. Der kan undertegnede desværre ikke med pga plads/klods mangelConfusedCry
Til top
Jørgen.Johansen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 02-Marts-2010
Point: 48
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 16:41
Det ser super godt ud, især den nye version af overdækningen er lige i øjet:)
Til top
Ivan.Graff Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 03-Marts-2009
Point: 1048
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ivan.Graff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 17:27
Citat: Morten.Skov Morten.Skov skrev:

Ja, så er jeg blevet færdig med min nye station. Som de fleste af jer herinde ved, holder jeg meget af at bygge bygninger, som passer ind i div. tog layouts. Denne gang har jeg prøvet at lave noget overdækning til perronen. Nedenfor smider jeg lige lidt fotos fra forskellige vinkler, håber I kan lide hvad I ser, ris / ros modtages meget gerne.......

Her er et forfra.

og et bagfra.

og så lige et par stykker fra siden, både med og uden tog.

Jeg har altid synes at det er meget imponerende at de kan stå stille en hel dag, så sådan en ville jeg også have med på min station.

og som rosinen i pølseenden, kommmer der lige lidt flere fotos fra forskellige vinkler..

Håber I kunne lide hvad I så, som sagt ris og ros modtages meget gerne...

PS...

Se Knud jeg kan også godt bygge noget som ikke er stort LOLLOLLOLLOLLOL 

Samler du på tomme LEGO æsker/kasser Big smileBig smile kan se du har en masse liggende 48
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juni-2012 kl. 17:40
Nej, de skulle gerne være fyldte alle sammenEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

Redigeret af Morten.Skov - 26-Juni-2012 kl. 17:40
Morten Anker

Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.