![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tog station |
Besvar
|
Side <12 |
| Forfatter | ||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:04 |
|
|
Ja, nu sidder den lige i skabet, rigtigt flot.
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:47 |
|
|
Den er suveræn flot - synes din første tagløsning var rigtig god - men må give de andre ret - den er jo fantastisk efter den er blevet mere flad
|
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 15:56 |
|
|
Super flot byggeri. |
||
|
K.Gabriel
|
||
![]() |
||
Ole.F.Berry
Klods
Medlem siden: 26-November-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 235 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:25 |
|
|
Jeg er så Hr. Modsat. Jeg kunne bedre lide den originale bue, nu ser det ud som den er blevet trykket
![]() Men den er stadig flot flot FLOT! |
||
![]() |
||
Ole.F.Berry
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:30 |
|
|
Det kunne være rigtigt fedt med noget lys inde i den glasoverdækning. Altså rigtig lys (PF, 4,5/12V, LED whatever). Hvis det var min bygning ville jeg putte en gang LED tape i den :
![]() Det er hvad jeg har planlagt at gøre i min egen station ![]() |
||
![]() |
||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Marts-2012 kl. 19:27 |
|
|
||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2012 kl. 17:16 |
|
|
Dejligt stilrent byggeri og flot udførelse. Jeg er ikke vild med den flade stil (kunne bedre lide den oprindelige).
|
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2012 kl. 17:53 |
|
|
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
Ole.F.Berry
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2012 kl. 18:03 |
|
|
Det kan man få hos mit firma, elav.dk (og mange andre steder!). Jeg laver anvisninger (som lovet) når KF er overstået
Og så den sidste disclaimer med hensyn til det: Meget Lego venligt elektronik kan fås hvor jeg arbejder. Jeg er ABSOLUT IKKE her for at spamme/gøre reklame, men det er nu engang sådan at de dimser er noget jeg sælger til dagligt. Det kan godt sources andre steder fra uden problemer, det er jeg 100% ligeglad med Anyway, så har jeg just pillet min fine (synes jeg) station fra hinanden fordi denne yderst snedige MOC gave mig mange nye input .. arghh .. Iøvrigt, er der noget inde i bygningen? |
||
![]() |
||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Marts-2012 kl. 14:44 |
|
|
Hej Alle sammen....
Først 1000 tak for alle de pæne ord I har at sige om min station, det er jo det som gør det så fedt at være medlem af Byggepladen, man får bare mere og mere lyst til at kaste sig ud i noget nyt byggeri, så det er bare fedt, næste projekt er lige netop påbegyndt
Og med hensyn til om der er noget inden i, kan jeg kun sige nej, efter mine sidste 2 "store" modeller se link.
Redigeret af Morten.Skov - 22-Marts-2012 kl. 14:47 |
||
|
Morten Anker
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2012 kl. 14:11 |
|
|
Super flot station du har banket sammen.
Jeg kan lide begge buer, og så kan jeg godt lide det miljø du har skabt omkring bygningen.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 08:12 |
|
Hej Ole
Er jeg gået glip af dine anvisninger herinde eller var det kun til klodsfest ??????
|
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 14:05 |
|
|
Og jeg slutter mig til alle de andre og siger HOLD Biippp det er en lækker banegård. Der kan undertegnede desværre ikke med pga plads/klods mangel
![]()
|
||
![]() |
||
Jørgen.Johansen
Flise
Medlem siden: 02-Marts-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 48 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 16:41 |
|
|
Det ser super godt ud, især den nye version af overdækningen er lige i øjet:)
|
||
![]() |
||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 17:27 |
|
Samler du på tomme LEGO æsker/kasser ![]() kan se du har en masse liggende ![]() |
||
![]() |
||
Morten.Skov
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 17:40 |
|
|
Nej, de skulle gerne være fyldte alle sammen
Redigeret af Morten.Skov - 26-Juni-2012 kl. 17:40 |
||
|
Morten Anker
||
![]() |
||
Besvar
|
Side <12 |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |