Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Titanic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Titanic

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per.Simmelkjær Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Februar-2009
Sted: Denmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 260
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Simmelkjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Titanic
    Sendt: 18-Marts-2012 kl. 14:14
Min 8 årige søn blev for et stykke tid siden helt bidt af Titanic historien - så meget, at han holdt foredrag om det i skolen - selvfølgeligt medbringende en LEGO model af skibet Clap
Skibet er hans ide - jeg har kun hjulpet ham med at finde klodser. Jeg tror faktisk der bor en kommende AFOL i ham - han er ihvertfald lidt af en designer...Smile
Til top
ClausPedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Marts-2009
Region: Vestjylland
Point: 2095
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausPedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 14:26
Super flot MOC af en 8 årig - enkelt og vellignende.
Claus Pedersen

"Klodset" - jeg fatter ikke en brik?
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Bornholm
Point: 1007
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 14:32
Virkelig godt gået     Clap   Clap
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
Til top
Jørgen.Pedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-Marts-2006
Region: Hovedstadsområdet
Point: 3910
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 14:44
Når man ser den slags er man ked af at det ikke er noget LEGO  bakker op om så det kunne komme med på LEGO-World og få en plads i Fan området. Det er jo den slags der kan få flyttet personer fra almindelige sæt til deres egen kreationer/MOCS på et niveau hvor alle kan følge med. Selvfølge er der ikke ... Men for f..... hvor er det godt og inspirerende. OG opnåeligt.    

Redigeret af Jørgen.Pedersen - 18-Marts-2012 kl. 14:44
Jørgen Pedersen

§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver.
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Point: 3538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 14:57
Imponerende Thumbs Up
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:41
Hvor er den fed! Som Titanic-fan, så ville den afgjort komme i kurven, hvis det var et officielt sæt! Smile
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Morten.Øberg Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-November-2007
Region: ikke oplyst
Point: 904
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Øberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:02
Jeg har også været Titanic fan siden jeg var ganske lille, og jeg er dybt imponeret. Alle de detaljer på så lidt plads Clap

Det er jo 100 års jubilerum i år
Morten Øberg
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 28-September-2009
Region: Vestjylland
Point: 2318
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:19
Meget flot!!!
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
C.Maglekær Se drop down
Panel
Panel

Point: 869
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Maglekær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:58
..... Der måtte jeg sku samle underkæben op fra bordet!
Stor respekt til ham, til at få dejtalerne med.
Alle andre kan godt hoppe i bådene    
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:04
Meget flot, den besider micro scala'ens enkelthed og storheden i det små.Clap  Og man er ikke et sekund i tvivl om at det er Titanic.  Godt gået.
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:06
Hils junior, Per, og giv ham et klap på skulderen fra mig Clap
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3768
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 20:50
Lavet af en 8 årig!?

Selv roret er helt perfekt!
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 23:09
Citat: Morten.Øberg Morten.Øberg skrev:

Jeg har også været Titanic fan siden jeg var ganske lille, og jeg er dybt imponeret. Alle de detaljer på så lidt plads Clap

Det er jo 100 års jubilerum i år
Tænk hvis DSB og Ansaldo Breda om små hundrede år på samme måde kunne prale med at have fans!? Og til deres fordel taler vel, at IC4 indtil videre ikke har kostet menneskeliv!

M.h.t. modellen skal der herfra lyde et stort: RESPEKT! Flot arbejde af junior. Begynd allerede nu at forberede et CV til en kommende ansøgning som LEGO designer! Wink Thumbs Up

EDIT: forkert valg af smiley! Ups Embarrassed

Redigeret af Erik.D.Petersen - 19-Marts-2012 kl. 09:07
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 05:27
Wow. Jeg vidste ikke så mange mænd offentligt ville stå frem og udbasunere at de er fans af Titanic:

Til top
Per.Simmelkjær Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 26-Februar-2009
Point: 260
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Simmelkjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 14:52
Jeg skulle hilse fra Oliver, der har fået læst alle kommentarer højt og sige: Tusind tak for de pæne ord og fordi i synes om modellen.

og fra mig: alle ord og sætninger har rørt mig.

Jeg vidste nok godt, at han kunne lave noget specielt. Oliver har bygget LEGO i mange år og har ALTID været umulig at holde væk fra mine klodskasser - han bygger rigtig mange ...selv-byg ting, oftes lokomotiver, fly og (desværre) krigsrelaterede køretøjer og landskaber...og efter dette har han faktisk fået lovlig adgang til 'mit' LEGO rum...

Mange hilsner
Oliver og hans far, Per
Til top
Morten.Nørgaard Se drop down
Knop
Knop

Medlem siden: 10-Marts-2012
Point: 8
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Nørgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 17:51
Fantastisk flot!
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Suppleant

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 3039
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:58
Til Oliver:  Godt gået, så er der fri adgang til klodskassen.Wink
Til Per: Sørg lige for at klodserne er sorteret!LOL
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 14:18
Wow, det sagde mine unger, og wow det siger jeg.

Jeg glæder mig til at se den på udstillinger.Smile

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Point: 7450
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 18:48
Citat: Gert.Hansen Gert.Hansen skrev:

Wow. Jeg vidste ikke så mange mænd offentligt ville stå frem og udbasunere at de er fans af Titanic:

Der flakkede mine øjne instinktivt efter 'like'-knappen Big smile

Redigeret af Ulrik.Hansen - 25-Marts-2012 kl. 18:49
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 19:32
Som andre har sagt er det godt nok imponerende! Tillykke til din søn Per. Det bliver spændende at høre hvordan det bliver modtaget på skolen. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.080 sekunder.