![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
SAS Royal Hotel v2 |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SAS Royal Hotel v2Sendt: 06-Februar-2012 kl. 15:29 |
|
Nogen husker måske mit første forsøg på at bygge Radisson Blu Royal Hotel
![]() Her er nu v2, som er ændret (forbedret) 4 steder - ikke mindst takket være den konstruktive feedback modellen fik.
![]() ![]() ![]() Og her er originalen
![]() |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 15:44 |
|
Har aldrig været vild med de der minature - men det der er verdensklasse - især den høje bygning er bare flot og antennen på taget er prikken over i'et - og størrelsesforholdet fra tårn til selve underbygningen er ramt lige i øjet. Må nok tage min mening ang minature op til vurdering
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:25 |
|
Du er en oplagt, kompetent deltager i denne konkurrence hos Dansk Arkitektur Center, på lørdag/ søndag kommende weekend
|
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:26 |
|
God indarbejdning af logoet!
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 18:35 |
|
Hvis logoet ikke er klistermærker, så kan jeg ikke gennemskue hvordan det er lavet?
Omvendt - hvis det er klistermærke, så kunne der jo lige så godt stå SAS.....så jeg gætter på, at det er en smart udtænkt klods-løsning? |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 18:44 |
|
Det er faktisk 3 stykker hvidt papir, der er klippet ud (så det vil ikke være så let at skrive SAS).
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 18:56 |
Hahaha....ikke så meget purist mere? ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2012 kl. 02:30 |
|
Ah, René, det er da vist ret uskyldigt...
Jeg har da forsøgt mig før (Yellow Brick Road) i 2009:
![]() |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 13:23 |
|
Så har hotellet fundet sin rette ejermand!
Det befinder sig nu på Radisson Blu Royal Hotel, Hammerichsgade 1, København V.
Betalingen er en overnatning i suite på 20. etage til Birthe og undertegnede med morgenmad og en 3 retters middag med vin og efterfølgende kaffe/te (på vores bryllupsdag i juli måned)
PS! En tur til Stockholm kan føre til mange ting
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 14:34 |
|
Hmmm jeg forstod ellers at UNDERTEGNEDEDE også var garanteret en suite lige under din
Og kun med en 2 retters menu Jeg mener at når vi nu fulgtes ad til Stockholm så skulle vi dele om det hele
![]() |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 15:39 |
|
Du var ikke vågen nok
![]() |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 16:48 |
|
Ja det var jo ikke alle der glemte sin telefon
![]()
|
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2013 kl. 18:28 |
|
Slet ikke tosset og en fin betaling. Var det et bestillingsarbejde?
Det eneste jeg lige tænkte på da jeg så fotoet af den virkelige bygning, var, at nogle havde malet den nederste bygningsdel grøn, hvilket jo er taveligt, når nu den skulle være grå :-) ;-). Må simpelhen i gang med micro byggeriet. Legohilsner |
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2013 kl. 01:44 |
|
Rigtigt flot lavet :-)
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2013 kl. 05:56 |
Nej, jeg har haft den stående i 2 år, hvor den kun har været i vejen og samlet støv, har været pakket ned nogle gange, faldet på gulvet og repareret igen.
Så kommer den til Stockholm og Radisson folkene nærmest overrender mig for at få fat i den.
En rigtig win-win situation.
|
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Maj-2013 kl. 07:12 |
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2013 kl. 15:07 |
|
Så har jeg overnattet på hotellet.
HDK en behandling. VIP i lange baner.
Modellen var ikke kommet hjem fra Norge, hvor den havde deltaget i nogle arrangementer - bl.a. en fotosession. Den skal opstilles i en montre th for receptionsområdet ved elevatorerne.
Her er eksempler på udsigten:
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Juli-2013 kl. 15:23 |
|
Hey - det er jo der hvor Alberto K ligger på toppen. Fint hotel både at spise og overnatte på
|
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Juli-2013 kl. 09:19 |
|
Flot udsigt!
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juli-2013 kl. 05:27 |
|
Alberto K er absolut et besøg værd!
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |