![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
En - forhåbentlig - ny MOC |
Besvar
|
| Forfatter | |
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: En - forhåbentlig - ny MOCSendt: 06-Februar-2012 kl. 06:20 |
|
Nu er det ved at være lang tid siden jeg har bygget noget sidst på hjemmefronten... Jeg sidder og leger lidt med LDD og er ved at bygge ideer til mit kommende projekt - engang når vi er flyttet ind i vores nye hus og jeg har fået mit LEGO rum organiseret...
Mit projekt bliver en fabrik med produktion og lager... Jeg har lavet en LDD fil med lageret, der er ikke så meget på hylderne udover en masse tomme paller...
Forhåbentligt kommer der snart lidt flere billeder af andre dele af projektet - men indtil videre må i tage til takke med dette:
![]() |
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 07:00 |
|
host* NXT host*
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 08:17 |
|
Imponerender lager.
Men husk lige inden arbejdstilsynet kommer på besøg at få monteret truckværn så lageret ikke bliver lukket.
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Alex.M.Hansen
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 83 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 10:27 |
|
godt lavet
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 11:31 |
|
imponerende, men ja det smager lidt at et nxt lego høj lager ;) |
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 11:49 |
De midterste skråstivere bliver vist heller ikke godtkendt ved arbejdstilsynet. Bliver det til en bestemt fabrik Caspar? Det ser lovende ud!
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 12:09 |
|
Lige nu er det kun tanker... Der er ikke noget bestemt forbillede
Kunne godt finde på at bruge NXT - skal bare have mig sat ordentligt ind i hvordan det stas virker... Har aldrig brugt det før
|
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 13:03 |
|
Hej Caspar...
Hvis du kommer til LW, har jeg fabrikken med, og jeg er ret sikker på at ejeren, er villig til at leje nogle knop meter billigt ud
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 14:42 |
|
Det ser spændende ud. Det bør helt sikkert ligne noget andet end et LEGO lager så du slipper for konstant at blive spurgt om det er det det er
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |