![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lord of the Rings? |
Besvar
|
Side <123> |
| Forfatter | ||||
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 08:21 |
|||
|
Ja..... jeg savler altså stadig over denne nyhed..... Det bliver jo det vildeste tema til dato hvis i spørger mig!!!!
|
||||
![]() |
||||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 09:45 |
|||
|
Super nyhed!!! Så får vi måske nogle miniben med print på. Mon vi også kan regne med Hobitten i den sammenhæng? Det er den jeg bedst kan huske fra min barndom.
|
||||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||||
![]() |
||||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 11:11 |
|||
|
Jamen det er da en mega god nyhed og bedste julegave hidtil
|
||||
![]() |
||||
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 11:56 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 14:09 |
|||
Det var ikke en diskussion at jeg lægge op til, mere en personlig begrundelse for hvorfor jeg ser endnu mere frem til LOTR LEGO og dermed sikkert vil ofre flere penge for det. ![]() |
||||
![]() |
||||
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 16:14 |
|||
|
det var på tide, jeg havde godt snakket med nogle der havde spurgt lego om de ikke kunne lave LOTR Lego, også fik han svaret at mange mennesker havde spurgt dem om det, og de overvejede det, men der ville gå npget tid inden de fik licens aftelsen igennem osv. men det er da fedt at se de laver det, det bliver mange nok rigtigt glade for, nok ligeså mange som da de lavede pirates of the caribbean serien.
|
||||
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
||||
![]() |
||||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 05:04 |
|||
|
Navne på de nye sæt - Det er alt jeg kan sige...
Gandalf ankommer
Shelob angriber
Uruk-hai hæren Angreb på Weathertop Morias Minerne Slaget ved Helms kløft |
||||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||||
![]() |
||||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 05:20 |
|||
Hmmm... Nu må vi se hvilken scene de har valgt, ellers må jeg jo ha fat i min hær af (bistands) advokater...
|
||||
|
Kenneth Nielsen
|
||||
![]() |
||||
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2011 kl. 09:55 |
|||
![]() Redigeret af Birgit.Hansen - 18-December-2011 kl. 09:56 |
||||
![]() |
||||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 07:27 |
|||
![]() |
||||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 08:15 |
|||
|
Det er faktisk plakater - og jeg kunne da godt tænke mig et par stykker
|
||||
![]() |
||||
Klaus.Thomsen
Panel
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 839 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 15:50 |
|||
|
Ditto her
![]() |
||||
|
Klaus Thomsen
_____________________ Den der LEger GOdt - lever |
||||
![]() |
||||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 18:08 |
|||
Og det passer ikke helt, vi får tilbage blik på hvordan elverne og menneskerne kæmpede mod Sauron og vandt samt hvordan ringene kom til.. ganske go åbnings sekvens hvis du sprøger mig Og De to Tårne (film 2), jamen jamen, "Battle for Helms Deep" er da en for nice kampscene for ikke at snakke om "Battle of Minas Tirith i den tredje film.. og så ellers de mindre mså begivenheder som finder sted undervejs. Det er nok den bedste fantasi saga der nogen sinde er blevet lavet |
||||
![]() |
||||
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Januar-2012 kl. 22:11 |
|||
Spændende at se elver i kamprustning.
Redigeret af Chris.Paton - 21-Januar-2012 kl. 22:12 |
||||
![]() |
||||
Kim.Sørensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 07:06 |
|||
Ja jeg må nok sige at jeg ikke har læst bøgerne, er mere til tv'et Redigeret af Kim.Sørensen - 22-Januar-2012 kl. 07:07 |
||||
![]() |
||||
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 07:14 |
|||
Helt enig Kim! Peter Jackson har en videodagbog liggende på Youtube. Indtil videre er der 5 inlæg af hver især 10 - 15 min længde. Super fedt at kunne følge med i produktionen!!! Det er værd at se...
Her er link til første del, så finder man hurtigt de efterfølgende:
Redigeret af Anders.Reinhard - 22-Januar-2012 kl. 07:14 |
||||
![]() |
||||
Birgit.Hansen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 12:09 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Kim.Sørensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 13:22 |
|||
Jep, jeg har også været inde at studer det, tror det var i forbindelse med Facebook der var et link til det |
||||
![]() |
||||
Christian.Hallenberg
Plade
Medlem siden: 03-Juni-2011 Sted: Danmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 81 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 15:05 |
|||
|
Hej Kim Birgit Anders Chris og alle jer andre der glæder jer over at LEGO endelig laver en officiel Lord of the rings serie.
Jeg må melde mig i koret af begejstrede fans, der har ventet på dette i årevis. De foreløbige billeder af sættene ser lovende ud. Alle planlagte LEGO køb er sat i bero indtil sættene udkommer. Er der nogen, der ved om de bliver frigivet samtidig i USA ogEuropa? |
||||
![]() |
||||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Januar-2012 kl. 16:16 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Besvar
|
Side <123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |