Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Lord of the Rings?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lord of the Rings?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
C.Schioldann Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 25-Februar-2008
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 184
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Schioldann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lord of the Rings?
    Sendt: 16-December-2011 kl. 06:53
Claus Schioldann von Eyben
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 07:18
Det var da en dejlig tidlig julegave Smile
Kenneth Nielsen
Til top
Steen.Pedersen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 12-April-2006
Region: Sydsjælland
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 07:20
så er der nogle, der kan bruge deres orker og trolde til noget. 
Steen Ejler Pedersen
Til top
Ole.Nordby Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 21-August-2010
Sted: Norge
Point: 357
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole.Nordby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 07:51
Det har jeg venta lenge på =)
Ole Christian Nordby

Byggepladen & Brikkelauget
Til top
Tomas.Lørup Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 17-December-2010
Sted: Danmark
Region: Nordvestjylland
Point: 1584
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 07:57
Mon ikke der er nogle blandt lego folket som ikke er landet endnu efter de har læst denne nyhed :D
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 09:30
Hell yeah!!!Big smile
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-Februar-2005
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 09:55
Haha. Så blev det lækket før tid alligevel. Det er ellers først her kl. 15.00 det bliver officielt.
Til top
Tomas.Lørup Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 17-December-2010
Region: Nordvestjylland
Point: 1584
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tomas.Lørup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 09:58
Citat: Gert.Hansen Gert.Hansen skrev:

Haha. Så blev det lækket før tid alligevel. Det er ellers først her kl. 15.00 det bliver officielt.

Og hvordan ved du så det Gert ?
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 10:21
http://aboutus.lego.com/en-US/PressRoom/CorporateNews/article/380673.aspx

Warner Bros. Consumer Products and The LEGO Group Build on Partnership to Produce Construction Toys for THE LORD OF THE RINGS™ Trilogy and the Two Films Based on THE HOBBIT
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 12:09
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 12:16
super... dejligt med en hobbit film og lidt pocorn.... nej lego til
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 12:20
F*** det er gode nyheder ClapClapClap

LEGO castle rykker ind i TOP klassen.
Der har de vist skaffet en TOP sællert Embarrassed

Cant wait to get the Wii games as well Star

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 12:42
Skal lige tilføje at tidligere har jeg været lidt ked af prisen som følge licens sæts som SW ... men det var FØR LOTR LEGO blev annonceret.

Such a hypocrite am I! LOL
Til top
Frederik.Normann Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 14-Maj-2009
Region: Østjylland
Point: 424
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frederik.Normann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 18:09
Uhhhhh  Cool
Venligst
Frederik Ankjær Normann

ankjrdesign.com

Deltager i LEGO Master 2021!
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5825
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 18:28
Hmmm det lyder til at være populært. Så er det vist på høje tid at jeg får set de 3 først film, så jeg kan lege med til sommer. Ermm
Til top
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 18:46
Haha, jeg har prøvet Christian. Det er umuligt at holde sig vågen. De første to timer i den første film sker der ikke en skid.
Nummer to film var godt nok også død-kedelig. Hvorfor det så er populært aner jeg ikke, men tillykke til de der har ventet Smile
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 21:37
Carsten ... du kunne måske læse bøgerne i stedet for! Wink Men, jeg tror ikke du er til fantasi genren?

Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem.

Da LEGO lavede SW sæts var jeg helt vildt begejstret men kan mærk at med episoder 1-3 (de nye film) blev jeg mindre interesseret og nu har jeg ingen chancer at følge med "the extended universe" da SW tegneserien siger mig ingenting.

Men for en gangs skyld med LOTR kende jeg historien, alle bøger og lidt til. Jeg er klar! Big smile
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-December-2011 kl. 22:45
Jeg kan kun anbefale at se Extended versions. Selvom de er ½ time længere, så virker de 1 time kortere, fordi sammenhængen er bedre.

Og så synes jeg de er lavet i kvalitetsrækkefølge. Fellowship bedst, Return dårligst. De fleste er nok uenige med mig i den betragtning.

http://www.theonering.net/torwp/2011/12/16/51458-lego-lands-the-lord-of-the-rings-and-the-hobbit/
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 05:46

Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto.

Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2009
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 07:28
Citat: Chris.Paton Chris.Paton skrev:

Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem.
LOTR fyldte rigtig meget (læs - næsten det hele) da jeg var 15-16 år og de har fulgt mig lige siden. Jeg var meget, meget skeptisk da filmene begyndte at komme, men overgav mig - og så gik der teenager i den igen må jeg indrømme (Sig til hvis du vil se min figursamling ... Wink). Men jeg må nok erkende at det ikke er alle der deler min begejstring for universet. Nu kan jeg så mærke at jeg lige skal vænne mig til tanken om Viggo og de andre som minifigs - men når Johnny Depp kan overleve transformationen, så klarer de det nok også.

Redigeret af Birgit.Hansen - 17-December-2011 kl. 11:40
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.131 sekunder.