![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lord of the Rings? |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
C.Schioldann
Klods
Medlem siden: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 184 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lord of the Rings?Sendt: 16-December-2011 kl. 06:53 |
|
Claus Schioldann von Eyben
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 07:18 |
|
Det var da en dejlig tidlig julegave
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Steen.Pedersen
Plade
Medlem siden: 12-April-2006 Sted: Denmark Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 57 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 07:20 |
|
så er der nogle, der kan bruge deres orker og trolde til noget.
|
|
|
Steen Ejler Pedersen
|
|
![]() |
|
Ole.Nordby
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 07:51 |
|
Det har jeg venta lenge på =)
|
|
|
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 07:57 |
|
Mon ikke der er nogle blandt lego folket som ikke er landet endnu efter de har læst denne nyhed :D
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 09:30 |
|
Hell yeah!!!
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 09:55 |
|
Haha. Så blev det lækket før tid alligevel. Det er ellers først her kl. 15.00 det bliver officielt.
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 09:58 |
Og hvordan ved du så det Gert ?
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 10:21 |
|
http://aboutus.lego.com/en-US/PressRoom/CorporateNews/article/380673.aspx
Warner Bros. Consumer Products and The LEGO Group Build on Partnership to Produce Construction Toys for THE LORD OF THE RINGS™ Trilogy and the Two Films Based on THE HOBBIT |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 12:09 |
|
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 12:16 |
|
super... dejligt med en hobbit film og lidt pocorn.... nej lego til
|
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 12:20 |
|
F*** det er gode nyheder
LEGO castle rykker ind i TOP klassen.
Der har de vist skaffet en TOP sællert
Cant wait to get the Wii games as well
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 12:42 |
|
Skal lige tilføje at tidligere har jeg været lidt ked af prisen som følge licens sæts som SW ... men det var FØR LOTR LEGO blev annonceret.
Such a hypocrite am I! ![]() |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 18:09 |
|
Uhhhhh
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 18:28 |
|
Hmmm det lyder til at være populært. Så er det vist på høje tid at jeg får set de 3 først film, så jeg kan lege med til sommer.
|
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 18:46 |
|
Haha, jeg har prøvet Christian. Det er umuligt at holde sig vågen. De første to timer i den første film sker der ikke en skid.
Nummer to film var godt nok også død-kedelig. Hvorfor det så er populært aner jeg ikke, men tillykke til de der har ventet
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 21:37 |
|
Carsten ... du kunne måske læse bøgerne i stedet for!
Men, jeg tror ikke du er til fantasi genren?Personligt voksede jeg op med Tolkiens bøger og kan huske denne gang jeg brugte Lion Knights til LOTR LEGO leg. Jeg var lidt imod filmene i starten men er nu utrolig glad for dem. Da LEGO lavede SW sæts var jeg helt vildt begejstret men kan mærk at med episoder 1-3 (de nye film) blev jeg mindre interesseret og nu har jeg ingen chancer at følge med "the extended universe" da SW tegneserien siger mig ingenting. Men for en gangs skyld med LOTR kende jeg historien, alle bøger og lidt til. Jeg er klar! ![]() |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-December-2011 kl. 22:45 |
|
Jeg kan kun anbefale at se Extended versions. Selvom de er ½ time længere, så virker de 1 time kortere, fordi sammenhængen er bedre.
Og så synes jeg de er lavet i kvalitetsrækkefølge. Fellowship bedst, Return dårligst. De fleste er nok uenige med mig i den betragtning. http://www.theonering.net/torwp/2011/12/16/51458-lego-lands-the-lord-of-the-rings-and-the-hobbit/ |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 05:46 |
|
Diskussionen om SW er bedre end LotR tner ikke noget formål. Det er ligesom religion. Eller som da man i min barndom skændtes om H.C. Andersens Æventyr var bedre end Brødrene Grimms ditto. |
|
![]() |
|
Birgit.Hansen
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 193 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2011 kl. 07:28 |
). Men jeg må nok erkende at det ikke er alle der deler min begejstring for universet. Nu kan jeg så mærke at jeg lige skal vænne mig til tanken om Viggo og de andre som minifigs - men når Johnny Depp kan overleve transformationen, så klarer de det nok også. Redigeret af Birgit.Hansen - 17-December-2011 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |