![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Italiensk Hus |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Italiensk HusSendt: 19-Juni-2013 kl. 09:28 |
|
det er godt nok flot af et alligevel lille hus at være
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 06:55 |
|
Altid en fornøjelse at se dine kreationer.
Selvom det er lidt barbarisk med ben som udhæng på vinduerne ![]() ![]() |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2013 kl. 06:07 |
|
Jeg synes det er et flot hus. Mange gode ider og så er det dejligt stil rent, som jeg godt kan li.
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2013 kl. 17:53 |
|
Italiensk hus eller ej, huset ser godt ud, og jeg er især vild med altanerne.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2013 kl. 16:56 |
|
Det er et meget pænt og stilrent hus. Som altid når det kommer fra dig er der mange spændende byggeteknikker og godt med liv og interessante historier.
![]() Men typisk italiensk er det ikke, et typisk italiensk hus har små vinduer med skodder. De har helt sikkert ikke ovenlysvinduer fordi de gør alt for at skærme for solen. ![]() Men ellers en god kandidat til konkurrencen. ![]() Held og lykke med det.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2013 kl. 14:50 |
|
I sommeren 2011 var jeg i gang med at bygge et italiensk hus. Men på grund af andre LEGO byggeprojekter gik byggeriet i stå. Men i anledning af LW 2014 bygningskonkurrencen har jeg endelig bygget huset færdigt.
![]() I det italienske hus står menuen selvfølgelig på pizza. ![]() Der er også kommet nogle gæster fra Italiens oldtid på besøg: ![]() Cæsar har stillet sig op på altanen, så han kan kigge ned på sine undersåtter. ![]() Her ses bagsiden af huset: ![]() ![]() Tagvinduerne kan åbnes, så Galilei kan komme op på taget: ![]() Redigeret af Lasse.Vestergård - 18-Juni-2013 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |