![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO banker polsk kopist på plads |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LEGO banker polsk kopist på pladsSendt: 23-Maj-2013 kl. 09:32 |
|
Jeg må da også lige tilstå at jeg har købt 2-3 minfigure fra COBI og ja legs/torso er stort set LEGO kopi det eneste de ikke har "kopieret" er deres Heads som bla. næse og øre og hvad angår resten af cobi klodserne der ligner meget men de er slet ikke i samme standard som LEGO og det gælder ikke kun cobi,der er mange andre der har forsøgt at "kopiere"
|
|
![]() |
|
Asger.Dich
Flise
Medlem siden: 20-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 16 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 21:46 |
det handler om at LEGO's minifigurer er et trademark og Cobi's figurer ligner for meget LEGO's.
megablok's figurer ligner ikke helt så meget LEGO's figurer, så det er sværre at fælde dem i en lignende sag. |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 17:36 |
|
Tillykke med sejren Lego.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 940 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 17:04 |
|
Hvis de kunne producere noget originalt kunne jeg respektere dem...
Cobi, det lyder som kopi
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 16:35 |
|
Hvor ligger standarden for kopivarer? Lego har jo andre der efterligner deres berømte klods, men kommer ikke ud for det samme som her er tilfældet..
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:58 |
|
Ja, det er trist at de ikke kunne finde på noget selv.
Personligt syntes jeg at ligheden på visse punkter er slående, især kroppen, ben og arme er nærmest identiske bortset fra støbegradere og andre støberifejl. Hænderne er ikke vinklet rigtigt og hovederne virker alt for firkantet. Trykket i ansigtet er ikke ikonisk nok, dvs. skægstubbene er ikke tydelige prikker men noget smuds der er tværet ud i ansigtet. Det var bare min mening.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:44 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 02-November-2017 kl. 13:37 |
|
|
Adrian Perslow
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 11:23 |
|
Sådan!
|
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2013 kl. 10:20 |
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |