![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå, 1 . Juni |
Besvar
|
| Forfatter | |
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Vrå, 1 . JuniSendt: 31-Maj-2013 kl. 01:21 |
|
Haha lyder spændende med den vejhøvl - glæder mig til at se hvor langt du er nået
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2013 kl. 16:00 |
Hvis jeg kommer skal jeg have hjælp til den der vejhøvl, for det var din ide, og det er ikke kommet videre.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Frank.Folden.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 07-December-2012 Sted: Hjørring Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 416 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2013 kl. 15:08 |
|
Damn, søndag skal jeg så til familie tam tam :-( Jeg håber snart der bliver et nyt møde. Synes det var super hyggeligt sidst :-)
|
|
|
Frank Folden Jensen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2013 kl. 11:11 |
|
Huset er åbent uanset, så det er skam op til dig.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Maj-2013 kl. 10:04 |
|
Hvis der kun kommer os to søndag, er det så ikke bedre at vente til vi kan samle nogle flere folk? |
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Maj-2013 kl. 01:25 |
|
Søndag er fint.
Er det kun hos mig der er nogle ord der er lavet til links, med nogle spøjse reklamer? Redigeret af Matias.Bendtsen - 27-Maj-2013 kl. 01:26 |
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Maj-2013 kl. 18:41 |
|
Der er kommet nogen i vejen for mig om lørdagen (skal have en vagt for min onkel, på Hjallerup Marked)
Så vi bliver desværre nødt til at flytte det til Søndag d. 2 juni.
Der ligger og venter her på gården
|
|
|
|
|
![]() |
|
Frank.Folden.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 07-December-2012 Sted: Hjørring Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 416 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Maj-2013 kl. 17:12 |
|
Jeg er også klar på at komme. Nu er den lille ved at være faldet til, og kan godt undvære sin far i nogle timer :-) Jeg tænkte om der måske var en af jer der have en sort beam med 3 huller i kan undvære, sådan en mangler jeg nemlig efter et besøg af nogle små drenge.
Og yeah, jeg kan få mit tog :-D
|
|
|
Frank Folden Jensen
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Maj-2013 kl. 11:05 |
|
jeg kommer til byggemøde:
Martin Nygaard
Matias Bendtsen
|
|
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Maj-2013 kl. 04:57 |
|
På opfordring fra vor kære kassere, opretter jeg den her nye tråd
Der inviteres atter til byggemøde på Pjaltenborg i Vrå, hvor der kan bygges, skilles, sorters og i den grad hygges! Traditionen byder på klar suppe med billet, men måske vi skal hitte på noget andet,nu vinteren endelig har set sin ende! I skal være velkommene fra klokken 9.00. Jeg foreslår lørdag d. 1. Juni, men er interessen større, tager vi det gerne søndag i stedet.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |