![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Sommerhus |
Besvar
|
| Forfatter | |
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SommerhusSendt: 01-Maj-2013 kl. 15:10 |
|
Et rigtig fint sommerhus Morten! En flot og spændende have, men ellers er det også virkelig lækkert at se, at du har sat huset skråt på pladen! Det gør det lidt federe at kigge på!
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2013 kl. 14:38 |
|
Spændende byggeri, jeg kan ikke helt finde ud af hvad de markante bluish gray klodser er for noget
, men lidt smart ser det ud, men du har ret i at bagsiden ser knapt så fiks ud. ![]() En anden ting er terrassen, jeg syntes ikke rigtigt den hænger sammen med resten af huset, der mangler en dør så man lige kan gå der ud. ![]() Til gengæld er haven spændende og godt lavet.
![]() Redigeret af Casper.Hansen - 01-Maj-2013 kl. 14:40 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 33 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2013 kl. 13:33 |
|
Hej alle,
Ny MOC, der blev færdig for et stykke tid siden. Giv gerne jeres besyv med :-) Det er første gang, jeg har bygget i kun en etage... Mine egne favoritter er nok 1) buerne, 2) havelampen Jeg er mindst glad for bagsiden.... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |