![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Min føreste moc. |
Besvar
|
| Forfatter | |
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Min føreste moc.Sendt: 20-April-2013 kl. 10:38 |
|
Hej Henrik....
Super fin start du har lagt fra land med, jeg synes du er sluppet rigtig godt afsted med din brand station, du har fået en masse fine detajle med. Så bare se at få bygget noget mere, du kan jo godt !!!!!
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2013 kl. 13:10 |
|
Hej Alle.
Tak for de utrolige gode input og de rosende ord. Se nu tør jeg da godt en anden god gang. Men de næste par uger vil jeg så pruge på at fin justere efter jeres ider. Tænker en vaskeplads,et slangetårn bag i og en etage mere med komandorum + det jeg selv har opdaget mangler....et toilet. Vender tilbage med et nyt billede om nogle uger
Ps. brugt 2 af de helt store basisplader og et par mindre kan pt ikke lige huske størrelse. Hvis jeg skulle med på fan week-end hvordan/hvor kan man sove og til hvilke pris??
Hilsen Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2013 kl. 08:02 |
|
Den er bare helt i top, rigtig flot.
Som forslag til udvidelse vil jeg også foreslå en askeplads men også et slangetårn i baggården, et sådan tårn er ca. 17-20 meter, så i city skale vil den nok være lidt højer end hovedbygningen. Den skal du helt klart have med på udstilling
Hvor mange baseplates er der neden under? Redigeret af Jesper.Burgdorff - 19-April-2013 kl. 08:05 |
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-April-2013 kl. 01:40 |
|
Det en super flot brandstation med rigtig mange detalje
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Thomas.Wolff
Klods
Medlem siden: 16-September-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 280 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 13:20 |
|
Super flot
|
|
|
Thomas Wolff
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 12:27 |
|
Jeg siger også WOW, der er mange gode detaljer.
Indretningen er godt lavet. Forsæt endelig med at bygge mere i City-skala.
|
|
|
|
|
![]() |
|
René.Andersen
Flise
Medlem siden: 07-September-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 29 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 09:51 |
|
Wow.. Virkeligt flot!
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 08:09 |
|
Skal ellers love for at det er noget af en debut! M.h.t. udvidelse, behøver det vel ikke nødvendigvis at være i højden - der er jo masser af plads til højre for overbygningen. Ellers er det rart at se en "fullsize" brandstation, som alternativ til LEGOs egne modeller. Velkommen til
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 06:58 |
|
takker for indput og tænker over det, men betyder så at mit rådhus skal gøres større også, da jeg har besluttet det skal være højeste bygning i min by.......men
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 06:55 |
|
Ser super flot ud - er der gjort noget ud af det indvendige i garagedelen også for så ville vi gerne se det også - en ide ville måske være at bygge en elller to etager mere på - evt en kommandocentral hvor de styrer indsatsen fra og et udkigstårn med en sirene på
Med hold da op en entre at gøre med så stort et layout/bygning - fortsæt med det og meld den endelig til i Skærbæk på legofanweekend.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-April-2013 kl. 06:46 |
|
Ser ganske godt ud. Måske brandtårnet skulle være en del højere. Jeg syntes det er godt med alle de udrykningskøretøjer fordi det giver et bedre indrtyk af en stor brandstation. Sagtens noget der kunne komme i bylayoutet.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |