![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Camping deLux |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Camping deLuxSendt: 08-December-2013 kl. 15:58 |
|
Jeg takke for de fine ord.Syntes nu også det hjalp med de NDR-klodser der gav de langsgående 'bånd' hele vejen rund om vognen. Det var en af de ting som jeg havde planlagt men manglede klodser til den første gang vogntoget 'kom på gaden'.
Hvis man sammenligner de første billeder og dem fra Klodsfesten, så vil man kunne se hvor ændringerne er sket. Der hvor jeg lyttede var selvfølgelig det med kanten på taget og de manglende klodser kom heldigvis også med posten få dage før Klodsfesten :-). Og med hensyn til farverne så må jeg indrømme at jeg syntes at farverne står rigtig godt til hinanden. Og bygger gerne mere i den stil. God jul til jer alle. Må nissen komme med klodsgaver :-)
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2013 kl. 14:42 |
|
Det er ikke en campingvogn, men et sommerhus på hjul.
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Gitte.Larsen
Panel
Medlem siden: 01-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 1613 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2013 kl. 14:04 |
|
Rigtig gode og friske farver, flot luxsusvogn
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-December-2013 kl. 10:50 |
|
Hej torben.
Jeg nyder at kigge på din vign+campingvogn. Der er kun en ting som jeg synes er galt og det er jo, at den ikke er min
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2013 kl. 16:45 |
|
Den er rigtig vellykket, Torben!
![]() På det øverste billede troede jeg først, at det var en pølse, der hang bagpå vognen... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2013 kl. 16:42 |
|
Hold k..., hvor er vognen bare blevet meget flottere og eksklusiv at se på - vel primært grundet fjernelsen af det siksakkede tag!
Vogntoget i en "rigtig" kontekst løfter også det samlede indtyk. Spitzenklasse!
|
|
|
Klaus Algreen
|
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-December-2013 kl. 15:36 |
|
Jeg sad lige og bladrede i mine fotomapper og faldt liger over billeder fra klodsfesten. Da tænkte jeg at jeg aldrig fik lagt foto ind af deLux efter ombygningen og som den så ud til klodsfesten. Det hermed gjort. Jeg tog en del af de gode råd til mig og sammen med mine egne ideer til ændringer, ændrede jed det til det i kan se på de efterfølgende billeder. Og i øvrigt blev det til en 3. plads i konkurrencen transportmidler :-).
![]() ![]() ![]() ![]() Legohilsner og ønsker om en god jul. |
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-April-2013 kl. 07:43 |
|
Hej Gitte
Et fortelt har jeg ikke lige tænkt på, men det er en god idé. Måske et par sejl fra piratskibene kunne bruges :-). |
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Gitte.Larsen
Panel
Medlem siden: 01-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Offline Point: 1613 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-April-2013 kl. 04:08 |
|
Rigtig flot campingvogn og lige i de farver jeg godt kan lidt, følger der fortelt med?
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Marts-2013 kl. 07:34 |
|
Den er rigtig fed, Torben... Jeg kan godt lide, at du er tro mod LEGO's egen byggestil... De fleste MOC'cere idag bygger en masse tingel-tangel og små finurlige krummelurer - og det er rigtig fedt - men det gør, at folk som bygger som dig - godt kan blive lidt overset... Så du skal bare fortsætte stilen - det er fedt med et lidt anderledes pift...
![]() ...og så giver det et ekstra løft med historien...
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 19:50 |
|
Flot køretøj, jeg gad godt se den farve på en campingvogn i virkeligheden. Historien syntes jeg er god.
Min gamle Mazda 626 2.0i st.car. med 90 HK, må trække 1200 uden BE-kort og 1250 med BE-kort. Redigeret af Henrik.Christensen - 25-Marts-2013 kl. 19:52 |
|
|
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 14:22 |
|
Fed ide med en god historie og fine detaljer. At den kan åbnes og er fuldt indrettet indvendig, gør det kun bedre. I stedet for alle de grill-slopes, ville nogle tiles være bedre til at slutte af med. Toppen ville være et lille klistermærke med campingvognes mærke: Detleffs, Polar, Lord Münsterland e.lign. Endelig noget forholdsvis nyskabende:-) Takker..
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 13:12 |
|
Rigtig mange fine detaljer og herlig fantasi. Jeg synes dog at du "vold-bruger" de der grill-slopes. Design skal efter min mening give mening på flere områder og jeg har måske lidt svært ved at se meningen med det sik-sak'ende tag på vognen. Det ændrer dog ikke ved at det er nogle rigtig fine kørertøjer du har bygget. Forsæt for fuld damp.
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 12:35 |
Jeg er helt vild med den slags - vi løber nemlig aldrig tør for klodser af den rigtige type eller farve, der er altid en meget velovervejet grund til at vi bygger som vi gør !Og iøvrigt et fornemt byggeri! Jeg er glad for at se noget mere camping/ferie-relateret.
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 11:16 |
|
Rigtigt flot lavet - hvor er det flot med alle de detaljer du har i campingvognen :-)
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 10:15 |
|
Nu er størrelsen på bilen ikke alt, vores Citroen grand C4 Picasso med 110 HK diesel motor må kun trække 880 kilo, så jeg kan ikke engang køre ned på tanken og leje en stor trailer
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 10:00 |
og fedt at se Lime blive benyttet
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 09:23 |
Bilen er heldigvis også deLux med ekstra kraftig motor
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 08:48 |
|
rigtig fin vogn med tilhørende vogn -og underholdende historie til - det løfter det hele lidt ekstra.
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2571 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 08:48 |
|
Den lille sportsvogn, må da vist ikke trække den kæmpe vogn...
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |