![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Billeder fra Nürnberg Toy Fair |
Besvar
|
| Forfatter | |
Susanne.Friis
Klods
Medlem siden: 07-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 165 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Billeder fra Nürnberg Toy FairSendt: 06-Februar-2013 kl. 16:34 |
|
jov 31012 ser interessant ud. Lars
og det må man havde fat på men jeg fornemmer, det nok vare lidt tid før vi ser den andre steder ikke jeg har styr på det, men billeder var jo fra en legetøjsmesse Hvilket var godt. TAK til Svend Erik for ellers havde jeg aldrig set dem.jeg fandt så et sted på nette hvor huset måske kan købes. http://mytoyshop.com.sg/lego-creator-31012-family-house Nå men toldimodlighed må man havde....
Redigeret af Susanne.Friis - 06-Februar-2013 kl. 16:35 |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2013 kl. 09:09 |
|
Jeg havde selv ledt efter ordentlige billeder derfra, men forgæves, så godt fund Hr. Ambassadør.
Det ligner mest et guf-år for farveelskerne, men der er også nogle lækre nye elementer med kurver til småtingsafdelingen. |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2013 kl. 15:18 |
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2013 kl. 09:44 |
|
Joe Meno (Brickjournal) viser en masse billeder fra legetøjsmessen her:
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |