![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Art Deco hotel |
Besvar
|
| Forfatter | |
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Art Deco hotelSendt: 31-Juli-2012 kl. 03:22 |
|
Super flot Glenn, er især vild med alle buerne
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Juli-2012 kl. 02:19 |
|
Wow, den er super flot. Min favorit indtil videre. (jeg poster min i aften)
|
|
![]() |
|
C.Maglekær
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 869 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 19:32 |
|
Er det kun mig, eller er der andre som også tænker på GTA Vice City??
Super flot Glenn |
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:59 |
Ja, jeg tog billederne på en gul baggrund (Kontrast), for derefter for første gang for mig, at maske den ud med Photoshop Elements, men det var ikke helt så let som jeg regnede med. Jeg havde ikke selv lige set figurens hoved forsvinde.
|
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:41 |
|
Flot hotel. Jeg synes du har ramt stilarten rigtigt godt!
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:36 |
|
Jeg kan godt lide at der står police på ryggen af ham der sidder i baren.
![]() Jeg antager, at der var en gul baggrund da du tog billederne. Den anden gæst i baren ser til tider lidt spøjs ud |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:35 |
|
Den er da lige til at sende på markedet :-)
|
|
![]() |
|
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2012 kl. 17:27 |
|
Dette er mit bidrag til modular house konkurrencen, et lille hotel i den stil som der er flere af i Miami i Florida, USA.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af Glenn.Knøsgaard - 30-Juli-2012 kl. 17:32 |
|
|
Glenn Knøsgaard
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |