![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Katrine vil være Wookie - i LilleNørd |
Besvar
|
| Forfatter | |
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Katrine vil være Wookie - i LilleNørdSendt: 05-Juni-2012 kl. 17:39 |
|
Pokkers, man kan ikke have ret hver gang. sorry.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:56 |
|
Her er et billede af originalen:
![]() Jeg ved meget lidt om biler, men for mig er det en hvid VW cabriolet ;-). PS: i MOC'en ovenfor har jeg naturligvis ikke sat stickers på....
![]() |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 12:09 |
|
godt lavet.
boble, dog er den vist ikke en cabriolet i serien, hvis jeg husker rigtigt
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3039 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 06:29 |
|
VW boble capriole eller Citroen 2CV capriole?
Jeg har ikke set serien så jeg ved ikke helt, men jeg tror mest på 2cv Hvis jeg tager fejl skal du ikke tage det som en kritik. ![]() God ide, flot udført.
![]() Redigeret af Casper.Hansen - 05-Juni-2012 kl. 06:36 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juni-2012 kl. 05:49 |
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |