![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mermaids Trident III |
Besvar
|
| Forfatter | |
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mermaids Trident IIISendt: 04-Maj-2012 kl. 04:25 |
|
Elsker gallionsfiguren!
I det hele taget en imponerende MOC - Dejligt at du ikke kun har fokuseret på selve skibet, men også leget med at skabe liv og optrin... Varme hilsener Sus |
|
![]() |
|
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2012 kl. 03:27 |
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 10:53 |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 20:07 |
|
det er 2 power function motors, der driver det hele, (men jeg udskifter dem med en XL motor istedet, når jeg får en, så det glider bedre rundt)
Battarierne er lidt flade, derfor kører det ikke så godt, i lige den film, Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 01-Maj-2012 kl. 16:53 |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2012 kl. 19:38 |
|
håber i vil nyde den ligeså meget som jeg gør,
det er ikke alle der er lige søstærke, Det er ikke kun Pirater der drikker rom, indgangen til de to kannoner i bow'en Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 01-Maj-2012 kl. 11:24 |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |