![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tillykke til Lasse Deleuran, TechREVERSE Challenge |
Besvar
|
| Forfatter | |
Carsten.Svendsen
Tagsten
Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tillykke til Lasse Deleuran, TechREVERSE ChallengeSendt: 20-Februar-2012 kl. 16:53 |
|
Jeg har brugt SR 3D og det er rimeligt svært til at starte med, men når man først har fået tag om det, så går det faktisk strygende.
Og tillykke forresten, hvis jeg vidste at der var sådan en konkurrence havde jeg også været med i den. Det må så vente til næste år
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Februar-2012 kl. 16:50 |
|
Mange tak. Så må jeg se om det der SR3D kan bruges til at lave animationer på en let tilgængelig måde. Der kommer nok en anmeldelse i løbet af året.
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 15:21 |
|
Stort tillykke Lasse
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 12:11 |
|
wuup wuup Lasse, flot klaret
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3694 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 11:38 |
|
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2846 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 11:25 |
|
Stort tillykke til Lasse.
|
|
![]() |
|
Kim.Andersen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 1432 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2012 kl. 06:09 |
|
Fra http://www.technicbricks.blogspot.com/2012/02/tbs-techchallenge-2011-reverse-9392.html
And now I must finally disclose that the winning submission was entered by... Lasse Deleuran (gtahelper) from Denmark.
![]() Lasse scored the lowest penalties (-66) and he will receive the first prize:
|
|
|
Kim Andersen
"Hvis plan A ikke virker, så husk, at alfabetet har 28 bogstaver." |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |