![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Pick a Brick |
Besvar
|
| Forfatter | |
Overknoppen
Administratorer
Medlem siden: 01-Oktober-2003 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 99 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Pick a BrickSendt: 17-Marts-2012 kl. 09:38 |
|
Upassende post fra "gæst" er slettet, mellem de to poster af Matias.
|
|
|
Administrator - Laver ændringer, opretter brugere m.m.
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Marts-2012 kl. 09:36 |
|
Hvad har jeg gjort forkert?
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 17:01 |
|
Bricklink er lidt kompliceret i starten, men når man har styr på det kan det blive et dyrt bekendskab.
|
|
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Michael
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 16:42 |
|
Hej alle,
Jeg har efterhånden en god samling Star Wars lego, og savner i den forbindelse en rigtig god AT-AT Walker. De producerede sæt synes jeg mangler noget, både i udførsel og størrelse, og med inspiration fra billeder af diverse MOC rundt om på nettet sidder jeg nu og hygger i Lego Digital Designer og bygger en AT-AT :) Når jeg nu på et tidspunkt skal ud og have fat i de mange klodser - er det så gennem Legos Pick a Brick på deres hjemmeside jeg køber? Har de "begrænsninger" på hvor meget man kan/må købe der? Har bestilt klodser der et par gange til at supplere op i opkøbte brugte Star Wars sæt? På forhånd tak for jeres svar? Hilsen Michael |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |