![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vintersøndag i kernefamilien |
Besvar
|
| Forfatter | |
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Vintersøndag i kernefamilienSendt: 06-Februar-2012 kl. 04:25 |
|
Den er fin
|
|
|
Peter Aasholm
|
|
![]() |
|
Thomas.Dreyer
Plade
Medlem siden: 05-August-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 63 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Februar-2012 kl. 03:43 |
|
Godt gået Mona!
![]() Du har mange gode detaljer: Sneen (også den gule ), stolen på første sal, køkkenbord m. vask, hunden, snemanden osv. |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2012 kl. 11:59 |
|
Du er sluppet rigtig godt fra sneen. Der er godt nok faldet meget. Også hyggeligt indenfor.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2012 kl. 09:48 |
|
Gode, kreative ideer med hunden og snemanden! Jeg smilede lidt af den gule sne...
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Mona.Bisgaard
Flise
Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 11 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Februar-2012 kl. 08:09 |
|
Mit bidrag til vinterkonkurrencen er et udsnit af et hus tilhørende en nydelig kernefamilie med mor, far, tre børn og en hund.
Far skovler sne, yngste skud på stammen bygger snemand, hunden farver sneen gul, de to ældste børn bager kage og mor bugserer kassen med julepynt ind i loftsrummet. Huset set fra den anden side. Forfra. Sneen på taget voldte lidt kvaler, og dette er bedste bud. Jeg fik dog bekræftet at min Lego-samling er yderst mangelfuld
![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |