Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vintersøndag i kernefamilien
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vintersøndag i kernefamilien

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Peter.Aasholm Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 05-September-2007
Sted: Denmark
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 771
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Aasholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vintersøndag i kernefamilien
    Sendt: 06-Februar-2012 kl. 04:25
Den er finSmile Og dejligt at se at du selv laver en hund frem for den færdige løsning.
Peter Aasholm
Til top
Thomas.Dreyer Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 05-August-2011
Region: ikke oplyst
Point: 63
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Dreyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Februar-2012 kl. 03:43
Godt gået Mona!Clap

Du har mange gode detaljer: Sneen (også den guleSmile), stolen på første sal, køkkenbord m. vask, hunden, snemanden osv.
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 11:59
Du er sluppet rigtig godt fra sneen. Der er godt nok faldet meget. Også hyggeligt indenfor.
K.Gabriel
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 09:48
Gode, kreative ideer med hunden og snemanden! Jeg smilede lidt af den gule sne... LOL
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Mona.Bisgaard Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Point: 11
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mona.Bisgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Februar-2012 kl. 08:09
Mit bidrag til vinterkonkurrencen er et udsnit af et hus tilhørende en nydelig kernefamilie med mor, far, tre børn og en hund. 

Far skovler sne, yngste skud på stammen bygger snemand, hunden farver sneen gul, de to ældste børn bager kage og mor bugserer kassen med julepynt ind i loftsrummet.

Huset set fra den anden side.

Forfra. Sneen på taget voldte lidt kvaler, og dette er bedste bud. Jeg fik dog bekræftet at min Lego-samling er yderst mangelfuld Smile
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.055 sekunder.