![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
SAS Radisson Blu Royal |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: SAS Radisson Blu RoyalSendt: 04-December-2011 kl. 16:21 |
|
|
Det var da en mulighed, men jeg skal lige bygge en version 2 først - og det bliver næppe før efter 15. maj 2012...
|
||
![]() |
||
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-December-2011 kl. 15:44 |
|
LEGO Architecture var også lige præcis den fornemmelse, jeg fik.
LEGO CUUSOO? |
||
|
Klaus Algreen
|
||
![]() |
||
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-December-2011 kl. 16:08 |
|
|
Rigtig flot, glæder mig til at version 2 ;)
|
||
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 12:01 |
|
|
Ja, vi der var til byggemøde i Kundby fik et sneak preview. Modellen holder for vildt (som det kan siges).
|
||
![]() |
||
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 11:54 |
|
|
Rigtig flot. Du rammer stilen fra Architecture-serien ret godt.
Udover det som allerede er blevet nævnt, så vil jeg også foreslår et par flagstænger foran indgang
|
||
|
Jeppe Schmidt
|
||
![]() |
||
Ole.Nordby
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 357 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 10:49 |
|
|
Super flott
|
||
|
Ole Christian Nordby
Byggepladen & Brikkelauget |
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 08:18 |
|
|
Helt godt gået Svend Erik. Den burde du have lavet til Skærbæk!
Jeg er enig i at SAS logoet mangler. Du kunne også overveje rillede 1*2 klodser rundt om på toppen sammen med logoet.
|
||
![]() |
||
Christian.Herrig
Flise
Medlem siden: 16-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 46 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 07:45 |
|
|
- kort sagt -
Utroligt flot! |
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 07:23 |
|
|
Hvis du ikke havde lagt det ind under "Se min nyeste skabning" så er det da lige før, at den eneste hindring for, at det kunne være Architecture-sæt er, at SAS bygningen vel ikke er så kendt ud over landets grænser. Ellers kan jeg kun tilslutte mig René... Mht. tagdelen over vinduerne så kan den jo hurtig ændres (hvis det er det man vil). Jeg vil godt købe sættet, hvis du kan lokke nogen til at masseproducere det
---
Jan
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2011 kl. 06:27 |
|
|
Tak, René, for positiv feedback... Som du kan se så er det version 1, og bl.a. skal proportionerne fiorbedres på den næste udgave så højde-bredde forholdet bliver mere realistisk, så jeg er meget enig i dit forslag.
Hovedindgangen skal også markeres og så skal basen nok gøres lidt "lettere", selvom jeg bevidst ikke har kopieret grundfladerne fra arkitektserien.
SAS logoet var en udfordring, som jeg sprang over i første omgang. Dit forslag skal prøves, hvis ikke det ender med en sticker...
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2011 kl. 19:20 |
|
|
..og måske en mindre detalje? Hvad med at simulere SAS-logoet øverst i hjørnet med tre runde 1x1 plates i hvid - monteret på tre erling'er?
|
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2011 kl. 19:19 |
|
|
Selve bygningen virker lidt gammel beton-klods-agtig at se på idag - men der er ingen tvivl om, at det er et ikon for København.....og som en, der kører forbi den bygning adskillige gange om dagen indimellem - så må jeg sige, at den er godt ramt! Man er ikke i tvivl om, hvilken bygning, der er tale om... Kanon!
![]() Eneste lille kritikpunkt: Jeg synes, at på den lave bygning - der er tag-delen over vinduerne en lille smule for høj... Kan du ikke lave den i to plates + et lag tiles - eller et lag plates + et lag tiles? Det tror jeg lige vil give det sidste for det rette størrelsesforhold? |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2011 kl. 18:46 |
|
|
Beliggende i hjertet af København, er det femstjernede Radisson Blu Royal et af de mest eksklusive design hoteller i byen.
MOC v1 ser således ud:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |