![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Underwater world |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Underwater worldSendt: 14-Marts-2010 kl. 09:52 |
|
Her kommer et enkelt billede af mit bidrag til 'Lys i mørket' ved dette års Klodsfest... Jeg beklager at det ikke er særligt tydeligt at se lyset i mørket,men heldigvis er det noget bedre/ lettere i virkeligheden... Jeg vil prøve om jeg kan få taget et nyt billede hvor det er tydeligere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3768 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 10:53 |
|
Det ser super godt ud!
![]() Bare lige et spørgsmål, hvorfor svømmer alle de små fisk på ryggen? ![]() |
|
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 11:25 |
|
Wow, flot og gennemført - det ser godt ud, Ina
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 11:39 |
|
Alle døde fisk vender bugen opad.
Glæder mig til at se det live. Tror ikke helt at billederne yder det retfærdighed. |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2010 kl. 18:01 |
|
Det ser virkelig godt ud Ina, men den vil helt sikkert overraske os endnu mere, når vi ser den til Klodsfest.
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Marts-2010 kl. 18:06 |
|
Tja pga deres design så kan de ikke sidde rigtigt i de holdere jeg har brugt, men har en anden ide i tankerne, som jeg skal have prøvet af... Vender måske tilbage senere med noget nyt... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:31 |
|
14 dage uden nyt, Ina... Jeg kan næsten ikke vente længere... |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:42 |
Ferien starter idag og min mor er kommet hjem fra sygehuset i god behold, så mon ikke der sker lidt i de kommende dage... Det er i hvert fald planen... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-April-2010 kl. 13:54 |
|
Fiskene svømmer stadig på hovedet, men nu er der da bygget lidt mere...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |