![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
brickshelf link med mine Mocs |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: brickshelf link med mine MocsSendt: 13-Marts-2010 kl. 19:14 |
|
|
Så fik jeg lavet en Brickshelf konto og nu er der lagt foto's ind af nogle af mine Moc's enkele er lavet fra en org. bare i andre farver og måske lidt større nogle af modellerne bliver løbene lavet om når de forskellige stumper kommer hjem fra bricklink shop's men kik ind og gi' gerne responds tilbage
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 19:18 |
|
Skal nok kigge, når de er blevet godkendt. Der kan gå alt fra 3 timer til et par døgn, før det sker.
Du kan dog altid "deep-linke", ved at klikke dig helt ind på billedet, og linke med billedets adresse. |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 19:24 |
|
|
Ok vidste jeg ikke jeg har da selv klikket på linket for teste om det virkede og det gjorde det men det er måske kun den person der oploader foto's der kan se dem med det samme ?? hva ved jeg har ikke møj forstand å'et
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2010 kl. 19:44 |
|
|
Lige nøjagtig. Du vil altid selv kunne se dine billeder, når du er logget ind. Du kan altid følge med på forsiden som viser "recent uploads". Når din mappe figurerer der, er billederne godkendt.
Så kan du altid lægge en "appetit-vækker" som link |
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |