![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Marts byggemøde i Holstebro |
Besvar
|
| Forfatter | |
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Marts byggemøde i HolstebroSendt: 22-Februar-2010 kl. 18:02 |
|
Hej alle
Vi arbejder på et byggemøde i Holstebro onsdag den 3. marts. Nærmere tid og sted skal vi nok få offentliggjort snarest vi skal lige have lokalelånet på plads. Men vi regner med at starte omkring kl 19.
Mange hilsner Henning M. |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 14:53 |
|
Det kunne man da godt fristes til at deltage i. Vi kan vist godt den 3. |
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:14 |
|
Jakob og jeg er også friske på at deltage.
|
|
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 15:39 |
|
Vil godt støtte det.
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1417 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 17:00 |
|
Kommer Jeg har ikke noget imod, at det starter før kl. 19 |
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Maja.Bang
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 304 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 17:35 |
|
Jeg har fået lov til at komme ud den dag
Så jeg vil også med
|
|
|
Drage mor
|
|
![]() |
|
Morten.Gravgård
Klods
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 236 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 00:39 |
|
kommer også |
|
|
Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 04:44 |
|
super. Der vil også være en lille konkurrence i løbet af aftenen, så det er en rigtig gods ide at skrive sig på listen hvis man kommer Indtil nu ser listen således ud:
Kopier den og tilføj navn, hvis du tilmelder dig senere.
Peter Vingborg Henning M. Rasmus og Jacob (med farmand??) Gert H. Henning B. Gert H. Maja Morten G.
Mange hilsner Henning M.
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 05:47 |
|
Deltager i byggemøde:
Peter Vingborg Henning M. Rasmus og Jacob (med farmand??) Gert H. Henning B. Gert H. Maja Morten G. Claus og Jakob Pedersen |
|
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 10:08 |
|
Deltager i byggemøde:
Peter Vingborg Henning M. Rasmus og Jakob G. Damgaard (desværre uden farmand) Gert H. Henning B. Gert H. Maja Morten G. Claus og Jakob Pedersen |
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 12:15 |
|
Hej alle
så er stedet fundet. vi skal slippe 10,- pr deltager pr. gang men håber at det går.
adressen er Holstebro aktivitetscenter Danmarksgade 13A 7500 Holstebro
vi vil være der kl 18.30 så der er god tid til byggeri m.m. Vi skal være ude af bygningen kl 22.
Vi må ikke selv have drikkevarer / mad med.
Mange hilsner Peter og Henning |
|
![]() |
|
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 04:31 |
|
Deltager i byggemøde:
Peter Vingborg Henning M. Rasmus og Jakob G. Damgaard (desværre uden farmand) Gert H. Henning B. Gert H. Maja Morten G. Claus og Jakob PedersenChristian Rasmussen |
|
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2010 kl. 14:42 |
|
Deltager i byggemøde:
Peter Vingborg Henning M. Rasmus og Jakob G. Damgaard (desværre uden farmand) Gert H. Henning B. Maja Morten G. Claus og Jakob Pedersen |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Marts-2010 kl. 16:01 |
|
Vi skal være i lokale 'NORD' i stueetagen Ind gennem hoveddøren - op ad trappen - drej til højre - sidste rum på venstre hånd. |
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |