![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LL 2013 Classic Space Viper |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LL 2013 Classic Space ViperSendt: 10-Juni-2013 kl. 12:14 |
|
Selv om solen skinner og det er bedst at være udenfor, fik jeg lige bygget denne fine model.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6216 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 12:18 |
|
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 12:29 |
|
Superfedt
neo-classic space kan man jo ikke få nok af.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 14:55 |
|
Virkelig en perle for Space elskere
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Juni-2013 kl. 21:34 |
|
Den er sgu lige i øjet, kan godt lide den "smooth" overflade
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Juni-2013 kl. 02:15 |
|
Superfed lille model. Godt at se, du også magter at bygge småt.
![]() Dog, synes jeg, de sorte kanoner foran ser forkerte ud. Ville det gøre noget at fjerne dem? Eller evt. bygge dem med mere klassiske klodser? F.eks. den her: ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Anders.Juel.Enemærke
Klods
Medlem siden: 22-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 247 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Juni-2013 kl. 04:49 |
|
Dejlig fin model, god ide med snot vinger, men jeg må tilslutte mig Carsten og at kanonerne springer lidt i øjnene.
|
|
|
Anders Juel Enemærke
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:28 |
|
Så er der lige lidt flere billeder. Ydermere tog jeg Carstens råd og ændrede både farven og et andet element til laserkanonerne:
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Juni-2013 kl. 14:18 |
|
Kæft hvor er den fed!
Ja, undskyld sproget, men jeg er i forvejen vild med neo-classic space, og denne her model har bare det hele. Især hvad angår swooshability - jeg får lyst ti lat samle den op og flyve rundt med den, imens jeg siger ptju ptju og andre laser-lyde ... Har du prøvet at lave nogle af de dersens re-imagine-ting, hvor manbygger en MOC baseret på et gammelt sæt, men med moderne teknikker. Jeg gad godt se dig kaste dig over nogle af de gamle space-sæt ihvertfald. Fra en imponeret fan ;)
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1093 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Juni-2013 kl. 16:38 |
|
Retro space fighter
smukt!
|
|
|
Leg godt :)
|
|
![]() |
|
Jacob.Sparre
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Juni-2013 kl. 08:57 |
|
Smukt!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |