![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Portrætserie |
Besvar
|
| Forfatter | |
Victoria Mørck
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: PortrætserieSendt: 19-Maj-2013 kl. 10:05 |
|
Kære legobyggere! Jeg er ved at uddanne mig til fotograf på Københavns Film og Fotoskole, hvor vi i øjeblikket arbejder på vores afgangsudstilling. Jeg har valgt at lave en portrætserie, der skal omhandle særligt mænd og deres hobbyhuler, forstået som en slags fristed hvor man får lov at slippe lidt væk fra hverdagen og koncentrere sig om en bestemt interesse. Derfor ville jeg høre om der var nogen derude der havde lyst til at stille op - det eneste kriterie er at i har et rum der er stort nok til at jeg kan få plads til kamera og en lampe eller to, selvfølgelig helst med en del LEGO i. Jeg kan køre til det meste af landet, men bor selv i København, så et sted i nærheden ville være dejligt. Projektet løber til den 30. maj, og jeg håber meget der er nogen der kan nå at hjælpe :)
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |