![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Asiatisk hus |
Besvar
|
| Forfatter | |
Morten.Godiksen
Flise
Medlem siden: 27-August-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 33 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Asiatisk husSendt: 01-Maj-2013 kl. 13:41 |
|
Hej alle,
Endnu en MOC, der blev færdig for et stykke tid siden. Som altid skal I endelig kommentere og give mig pointers :) Jeg er selv mest glad for taget og døren, og mindst glad for vinduerne på bagsiden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2013 kl. 15:17 |
|
Et rigtig flot lille asiatisk hus Morten!
Jeg synes dog ikke helt den lyseblå farve passer til temaet.... Du må også rigtig gerne gøre noget mere ud af gården! Nogle folk på vej ind til karate, en lille grøn have eller noget lignende...
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Maj-2013 kl. 18:02 |
|
Nu aner jeg ikke, hvordan et japansk hus normalt ser ud.... Men point for at lave noget, man ikke ser så ofte!
|
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Maj-2013 kl. 07:13 |
|
flot lyskæde
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |