Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Min føreste moc.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Min føreste moc.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 6217
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Min føreste moc.
    Sendt: 18-April-2013 kl. 06:46
Ser ganske godt ud. Måske brandtårnet skulle være en del højere. Jeg syntes det er godt med alle de udrykningskøretøjer fordi det giver et bedre indrtyk af en stor brandstation. Sagtens noget der kunne komme i bylayoutet.
Søren Johansen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3694
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 06:55
Ser super flot ud - er der gjort noget ud af det indvendige i garagedelen også for så ville vi gerne se det også - en ide ville måske være at bygge en elller to etager mere på - evt en kommandocentral hvor de styrer indsatsen fra og et udkigstårn med en sirene på 

Med hold da op en entre at gøre med så stort et layout/bygning - fortsæt med det og meld den endelig til i Skærbæk på legofanweekend.ClapClapClapClapClapClap
Lars Fink Hansen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 06:58
takker for indput og tænker over det, men betyder så at mit rådhus skal gøres større også, da jeg har besluttet det skal være højeste bygning i min by.......menSmile nu skulle der så være lidt flere billeder af det invendige men sætter lige et mere.
Henrik Kunz
Til top
Erik.D.Petersen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2011
Region: ikke oplyst
Point: 1136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.D.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 08:09
Skal ellers love for at det er noget af en debut! M.h.t. udvidelse, behøver det vel ikke nødvendigvis at være i højden - der er jo masser af plads til højre for overbygningen. Ellers er det rart at se en "fullsize" brandstation, som alternativ til LEGOs egne modeller. Velkommen til Wink
Til top
René.Andersen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 07-September-2012
Region: ikke oplyst
Point: 29
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 09:51
Wow.. Virkeligt flot! Smile 53
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Point: 4268
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 12:27
Jeg siger også WOW, der er mange gode detaljer.
Indretningen er godt lavet.

Forsæt endelig med at bygge mere i City-skala.

Til top
Thomas.Wolff Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-September-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 280
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Wolff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 13:20
Super flot
Thomas Wolff
Til top
S.Skjødt-Ladefoged Se drop down
Dæk
Dæk
LUGBULK General

Medlem siden: 07-Marts-2011
Sted: DK
Region: Østjylland
Point: 16009
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér S.Skjødt-Ladefoged Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 01:40
Det en super flot brandstation med rigtig mange detaljeThumbs Up, Måske en udbygning af baggården med en vaskeplads til bilerne.
Desuden håber jeg byen har et godt brandhanenetSmile for der mangler et par sprøjter og tankvogne i vognparken. Når det så er sagt er det rigtig flot, at der er så mange forskellige stigvogne og insatsleder biler.
Søren Skjødt-Ladefoged.

LUGBULK General
Til top
Jesper.Burgdorff Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Nordvestjylland
Point: 2500
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Burgdorff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 08:02
Den er bare helt i top, rigtig flot.
Som forslag til udvidelse vil jeg også foreslå en askeplads men også et slangetårn i baggården, et sådan tårn er ca. 17-20 meter, så i city skale vil den nok være lidt højer end hovedbygningen.
Den skal du helt klart have med på udstilling
Hvor mange baseplates er der neden under?

Redigeret af Jesper.Burgdorff - 19-April-2013 kl. 08:05
Jesper Burgdorff Madsen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Point: 5544
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-April-2013 kl. 13:10
Hej Alle.
Tak for de utrolige gode input og de rosende ord. Se nu tør jeg da godt en anden god gang. Men de næste par uger vil jeg så pruge på at fin justere efter jeres ider. Tænker en vaskeplads,et slangetårn bag i og en etage mere med komandorum + det jeg selv har opdaget mangler....et toilet. Vender tilbage med et nyt billede om nogle ugerSmile Endnu en gang tak.
Ps. brugt 2 af de helt store basisplader og et par mindre kan pt ikke lige huske størrelse. Hvis jeg skulle med på fan week-end hvordan/hvor kan man sove og til hvilke pris??
Hilsen Henrik Kunz
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 04-September-2007
Point: 1990
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 10:38
Hej Henrik....

Super fin start du har lagt fra land med, jeg synes du er sluppet rigtig godt afsted med din brand station, du har fået en masse fine detajle med. Så bare se at få bygget noget mere, du kan jo godt !!!!! Thumbs Up
Morten Anker

Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.086 sekunder.