![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
The Macchasaurus - Hunter Killer Class |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: The Macchasaurus - Hunter Killer ClassSendt: 11-Marts-2013 kl. 11:47 |
|
Dette er mit første forsøg på at lave en Mech, vel inspireret af dem fra SW. Den har taget mig 2 uger at færdiggøre. Jeg er startet med benene og gjort dem helt færdige, derefter kom kroppen og hovedet. Den kommer med på KF 2013 som noget af det nye jeg medbringer. Håber I kan lide den:-)
Redigeret af Søren-Johansen - 11-Marts-2013 kl. 11:49 |
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 13:14 |
|
Jeg synes den er vild fed. Et par stykker til sammen med andre typer ville se rigtig godt ud i et space/alien layout
. Den kunne godt være en stor model af de menneskestyret robotter i Avatar.
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 13:46 |
|
Den er vild sej, men er der ikke lidt Robocop i den.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Kim.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 30-December-2005 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 700 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 13:51 |
|
Godt gået
![]() ...fik lige et flachback til ED-209 fra Robocop: ![]() |
|
|
"By the POWER of LEGO!"
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 13:57 |
|
Ha godt set. Den har dog ikke været en inspiration, men kan godt se at den ligner lidt:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Marts-2013 kl. 16:49 |
|
Det er en rigtig fed Mech, du har bygget der, glæder mig til at se flere modeller. Dog er jeg ikke helt vild med sammenkoblingen imellem selve kroppen og raket/missil batterierne - ser lidt tyndt og spinkelt ud ift. resten af mech'en, der virker meget solid, men det betyder ikke noget ift. det samlede indtryk - super godt bygget...
|
|
![]() |
|
Thomas.Hvalsum
Knop
Medlem siden: 24-Marts-2010 Sted: Sweden Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 6 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-April-2013 kl. 05:52 |
|
selvom jeg altid har haft en stor svaghed for space (classic, som jeg voksede op med), så har jeg aldrig været så vild med disse styrede "robotter". det virker som om at det er ovre, for hold tæt hvor er den flot!
jeg er især vild med at der er to classic space figurer indeni. man får jo helt lyst til at bygge noget selv
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |