![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Smølferne kommer - i en micro moc |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Smølferne kommer - i en micro mocSendt: 21-August-2012 kl. 19:17 |
Redigeret af Jesper.Ottosen - 21-August-2012 kl. 19:18 |
|
![]() |
|
John.Thomsen
Tagsten
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 645 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-August-2012 kl. 02:02 |
|
Hej Jesper
Hvor er det fint -og sikke mange detaljer du får med. Jeg får helt lyst til at læse tegneserierne igen. Glæder mig til at se hvad du finder på næste gang Venlig hilsen Jane Kvint |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2012 kl. 07:16 |
|
Flot mikro, og man kan følge den fredelige stemning (hvis man ikke tager sort smølferne og gargamel med
.
Jeg er dog ikke særlig begejstret over Gargamel, synes ikke han ligner - dog kan en minfig havde det svært at ligne ham, derfor synes jeg, at den vil være et fordel til modellen hvis han var bygget af klodser i sted for. |
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |