![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Havkajakker |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jacob.Sparre
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: HavkajakkerSendt: 02-Maj-2012 kl. 18:16 |
|
Inspireret af forårskonkurrencen (og lidt tidsmangel) har jeg bygget nogle havkajakker:
![]() ![]() ![]() ![]() Forslag til lidt ekstra udstyr/pynt til kajakkerne er velkomne. |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 03:40 |
|
Min favorit er helt klart den første gule havkajak
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Jacob.Sparre
Klods
Medlem siden: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 225 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 03:54 |
|
Den gule (model 4) er også min favorit, men jeg tror at en mellemting mellem model 1 (den hvide) og 4 vil se endnu bedre ud.
Jeg skal nok se at få lavet byggevejledninger til modellerne. |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 18:06 |
|
Den røde og hvide er nu også fine - og sikkert mindre kæntre venlige end den gule ;-)
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |