![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Herning den 14. marts |
Besvar
|
| Forfatter | |
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Herning den 14. martsSendt: 18-November-2011 kl. 15:17 |
|
Der indbydes til byggemøde i Herning onsdag den 14. marts kl. 19-22.
Adressen er Enghavevej 10, 7400 Herning. Der står "Teknisk Service" på skiltet. Indgang fra den store p-plads. Denne aften er der også byttedag. Medbring derfor dine fejlkøb fra Bricklink + hvad du ikke kan bruge, men som andre hungrer efter! Skriv gerne lidt om hvad du medbringer + hvad du søger. Tilmelding her: Claus Pedersen
|
|
|
Claus Pedersen
"Klodset" - jeg fatter ikke en brik? |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8720 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2011 kl. 15:18 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Februar-2012 kl. 15:16 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
|
|
![]() |
|
Kim.Ebsen
Klods
Medlem siden: 16-Marts-2010 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 123 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2012 kl. 12:44 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Kim Ebsen Mangler: Lime klodser-plates, medium blue, Dark green plates- tiles.
|
|
![]() |
|
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2012 kl. 12:51 |
|
Tilmelding her:
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Mange hilsner Henning M |
|
![]() |
|
Klaus.Geisnæs
Plade
Medlem siden: 16-Januar-2012 Region: Midtjylland Status: Offline Point: 66 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2012 kl. 15:06 |
|
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1417 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2012 kl. 15:40 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant)
Henning B.
|
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
Klaus.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2069 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2012 kl. 17:48 |
|
Claus Pedersen Peter Vingborg Erik D. Petersen Kim Ebsen Mangler: Lime klodser-plates, medium blue, Dark green plates- tiles. Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant) Henning B.
Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N |
|
|
Klaus Hansen
Klodsfestudvalget 2026 - 2027 |
|
![]() |
|
Svend.Sørensen
Klods
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 218 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2012 kl. 03:48 |
|
Claus Pedersen Peter Vingborg Erik D. Petersen Kim Ebsen Mangler: Lime klodser-plates, medium blue, Dark green plates- tiles. Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant) Henning B. Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Svend Sørensen (Debutant)
Er det ok, mange bare kommer og kigger og får en snak og inspiration? Da den store Lego samling ikke er blevet "frigivet" fra de gamle endnu. På forhånd tak
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Medlem siden: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2095 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 04:46 |
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 04:47 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant)
Henning B.
Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Svend Sørensen (Debutant)
Jeg vil gerne låne et 9 v sporskifte venstre (helst i darkgray) til Klodsfest?
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6034 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Marts-2012 kl. 06:16 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Henning B.
Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Knud 19-20
Svend Sørensen (Debutant)
|
|
|
Knud Richard Thomsen
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 15:11 |
|
Jeg kommer først i sidste øjeblik og låser op, så fortvivl ikke hvis der er mørkt og skummelt!
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
B.Albrechtsen
Klods
Medlem siden: 16-Maj-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 238 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:29 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg
Erik D. Petersen
Henning B.
Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Knud 19-20
Svend Sørensen (Debutant)
Brian Albrechtsen
|
|
|
Brian Albrechtsen
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 06:44 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg Erik D. Petersen Kim Ebsen Mangler: Lime klodser-plates, medium blue, Dark green plates- tiles. Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant) Henning B. Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Knud 19-20 Svend Sørensen (Debutant) Brian Albrechtsen Tomas Lørup ( Hvis jeg får fri) tager lidt tiles med i dark bluish gray og andet godt ) (byeedes helst til technic) Jeg vil gerne låne et 9 v sporskifte venstre (helst i darkgray) til Klodsfest? Redigeret af Tomas.Lørup - 14-Marts-2012 kl. 06:45 |
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Michael.Poulsen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 300 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 09:41 |
|
Claus Pedersen
Peter Vingborg Erik D. Petersen Kim Ebsen Mangler: Lime klodser-plates, medium blue, Dark green plates- tiles. Henning M. tager lidt lime klodser + dark green plates + diverse dele med. Klaus Geisnæs ( Debutant) Henning B. Klaus Hansen: mangler LW bogstaver D-F-N Knud 19-20 Svend Sørensen (Debutant) Brian Albrechtsen Tomas Lørup ( Hvis jeg får fri) tager lidt tiles med i dark bluish gray og andet godt ) (byeedes helst til technic) Michael Poulsen (har fundet skiftespor til Claus) Jeg vil gerne låne et 9 v sporskifte venstre (helst i darkgray) til Klodsfest? |
|
|
Hilsen Michael Poulsen
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 15:12 |
|
Fik først fri nu så det bliver ikke :(
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
ClausPedersen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Marts-2012 kl. 06:29 |
|
Har du mistet en bil-nøgle til en peugeot på p-pladsen i Herning?
Så ring 96 28 82 07.
|
|
|
Claus Pedersen
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |