![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Jule MOC |
Besvar
|
| Forfatter | |
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Jule MOCSendt: 19-November-2010 kl. 16:30 |
|
I denne uge har jeg været i erhvervspraktik hos LEGO. Derfor skulle jeg sammen med min mor bo på et værelse i Billund. Jeg ville naturligvis gerne have LEGO med til at bygge med om aftenen. Min mor var ikke helt så nem at overtale. Men til sidst aftalte vi, at jeg kunne tage et par mindre kasser med noget usorteret Lego med, som jeg ikke havde orket at sortere og lægge på plads. Da jeg så skal igang med at bygge siger min mor: "Du kan jo bygge noget til julekonkurrencen". Det var faktisk en sjov udfordring, med de klodser, der var tilrådighed. I kan se resultet her:
![]() ![]() ![]() ![]() Når jeg kommer hjem til alle mine klodser i morgen, vil jeg måske forbedre lidt på den.
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Online Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2010 kl. 17:48 |
|
Super flot Lasse.
Og så vil man tænke at du tog lige de rigtige klodser med.
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2010 kl. 18:15 |
|
Som Sandra, så kunne jeg også forledes til at tro at du havde haft en bagtanke da du pakkede kuffert... Men med begrænsede klodser til rådighed så er det under alle omstændigheder et meget flot resultat, Lasse.
Jeg glæder mig til at høre om praktikken på søndag.
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 3538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2010 kl. 18:19 |
Det følte jeg absolut ikke, da jeg byggede den. Jeg manglede fx slopes, da jeg skulle bygge Rudolf. Og jeg havde aldrig drømt om, at jeg skulle bruge en Duplo Peter Plys til en MOC. Men jeg havde ikke klodser til at lave flere pakker. Man finder nogle gange på de sjoveste løsninger, når man mangler klodser
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2010 kl. 06:49 |
|
Hej Lasse.
Fantastisk endnu engang at se en moc fra dig.
Jeg håber Lego fik set lidt af hvad du kan, for jeg tror du ville kunne få en stor fremtid som designer hos dem.
Der er brikker i dig knægt ;-)
Hilsen Bondemand Clausen
|
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 13:00 |
|
Det er en ret flot jule moc du har fået lavet der Lasse. Er spændt på at se den efter du har lavet ændringer, hvis de da kommer.
Den får mig til at tænke på en vittighed jeg har hørt:
Ved du hvorfor julemanden aldrig går til julefrokoster?
-Fordi han ved, at han kommer til at ende i kanen med en sæk!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |