![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Robot Arm V3 |
Besvar
|
| Forfatter | |
Dan.Olsen
Panel
Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Robot Arm V3Sendt: 05-September-2010 kl. 14:00 |
|
Nu er det et stykke tid siden at jeg har uploadet en ny ting så nu skal det gøres.
Denne gang er det en helt ny version af min robot arm, den har været undervejs et godt stykke tid nu. Har også 2 andre større projekter i støbeskeen som jeg uploader inden længe under eksperimenter og ideer, den ene er en helt ny liftarm version af min oprindelige Hydrema rendegraver og den anden er en slags rednings køretøj med fuld fjernstyring. ![]() Som i kan se på billedet har jeg valgt at bruge det gamle Technic control center til at styre og programmere den . Der skulle også gerne forefindes en video på youtube hvis ellers den er blevet godkendt. Søg blot på Robot arm V3 EDIT: Youtube video er der nu ! Redigeret af Dan.Olsen - 05-September-2010 kl. 15:43 |
|
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-September-2010 kl. 16:22 |
|
Den ser fin ud, Dan
Jeg har i årets løb ligeledes investeret i en LEGO Control Center II, så jeg måske engang kunne komme (lidt) igang med at bygge lignende maskineri.
Så sent som igår så jeg en lille ABB industrirobot, som man kunne "lege" lidt med på Elmuseet ved Tange Sø, og jeg blev lidt inspireret (og fascineret).
Jeg glæder mig til at se billeder af dine øvrige nyskabelser.
(PS. Hvis du er til elektronisk musik, så tjek evt. www.di.fm ud. Der er alt lige fra Trance, Vocal Trance, Tech House, Gabber, Electronica, Electrohouse, Chillout, House, Eurodance, Ambient, Goa-Psy Trance, Drum'n'Bass, og også de mere hardcore genrer, som naboerne med garanti ikke bliver glade for at lægge ører til - og på www.sky.fm kan du finde de mere gængse genrer som pop, klassisk, salsa etc.).
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |