![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Priser på kasse og bygge bøger |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren A
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Priser på kasse og bygge bøgerSendt: 15-August-2010 kl. 13:46 |
|
Hej alle sammen
Jeg har ved en oprydning fundet lidt Lego ting. Tom kasse 6368 som ny med inder kasse. Jeg kan finde denne i en slidt udgave uden inder kasse på Bricklink til ca. 60 kr. Lego Bygge bog nr. 200 / 1985 og nr. 250 1987. Dem kan jeg ikke finde på BL. Hvad skal det koste og er der nogle af jer der vil købe ? På forhånd tak Søren
|
|
![]() |
|
M.Bach-Petersen
Klods
Medlem siden: 27-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 103 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2010 kl. 12:59 |
|
Hej Søren
Indledningsvis skal du vide, at BL priser absolut ikke er ensbetydende med den reelle pris. Hvis du virkelig ønsker at sælge, skal du nok nedskrive dine forventninger til salgsprisen med 20- 25%. På trods af dette - Her har du dem: http://www.bricklink.com/search.asp?pg=1&q=200&sz=25&searchSort=P og http://www.bricklink.com/search.asp?q=250 Held og lykke med salget. Kunne måske godt være interesseret i din 6368-kasse - men ikke til BL pris. Vh Morten |
|
![]() |
|
Søren A
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 13:51 |
|
Hej Morten
Tak for dit svar. Jeg kan som gæst ikke sende dig en pm mail. Da jeg heller ikke kan slette dette indlæg har jeg ikke lyst. Til at skrive min mail her på siden. Det kunne være Admin skulle kikke lidt på det. Så hvad gør jeg når jeg vil i kontakt med dig ? Mvh. Søren |
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 16:13 |
|
Nu er jeg ikke admin, men hjemmesiden her er jo ikke en decideret handelsplads. Men hvis du skulle sætte en annonce i avisen ville du vel skrive dit telefonnr.?
|
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |