![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Legodesigner kommer til byggemøde i Ejstrupholm |
Besvar
|
| Forfatter | |
Brian.Pedersen
Flise
Medlem siden: 19-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 21 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Legodesigner kommer til byggemøde i EjstrupholmSendt: 04-August-2010 kl. 06:05 |
|
Legodesigner kommer og fotæller om sit job til byggemødet i Ejstrupholm d. 29 aug. 2010
Har haft kontakt med legodesign manager Caroline L. Hansen Der vil d. 29. aug. komme besøg af en lego-designer der fortæller om deres arbejde hos lego og om den kreative process i forbindelse med arbejdet
Der afholdes byggemøde på min restauration
søndag d. 29 August 2010 10:00 - ??
Jeg giver kaffe og eftermiddagskage
12:00 - 13:00 frokostanretning (Pris 150,-)
ca. 17:00/18:00 hjemmebagt pizza (45,-)
mulighed for køb af kolde drikkevarer til byggepriser :-)
Vil gerne have tilmeldinger på hvor mange vi er til frokost og aften
så køkkenet kan gøre klar. (tilmelding til mad senest lørdag d. 28. aug. kl. 16:00)
glæder mig til at møde jer alle
mvh.
Brian Pedersen
Restaurant La Coeur
Ejstrupholm Hotel
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 06:21 |
|
Hvor mange tråde skal du bruge på at reklamere... Det er nu 3. tråd om byggemøde...
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 06:28 |
|
Der er da vist behov for en moderator...
|
|
![]() |
|
Brian.Pedersen
Flise
Medlem siden: 19-Januar-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 21 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 07:40 |
|
ja - det er nu rigtig nok - det er fra ide til beslutning og så til sidst for at få den rigtige overskrift - ikke uvæsentligt at der kommer besøg - hvem har "magten" til at slette de 2 første - ikke længere interessant at have liggende - kun den sidste
|
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 07:56 |
|
De andre tråde er nu slettet, så interesserede som måtte have tilkendegivet et eller andet i dem, bedes gentage det i denne. (Det ville blive forvirrende at flytte dem herover, da de var dateret før trådens oprettelse - ved faktisk ikke engang om det kan lade sig gøre). Redigeret af Jesper.Thuesen - 04-August-2010 kl. 08:00 |
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 09:27 |
|
Jeg kunne godt være interesseret, da det lyder som et godt arrangement.
Jeg agter nok ikke at bruge 8 timer i Ejstrupholm, så hvis man nu gerne vil høre designerens indlæg, hvornår bør man så indfinde sig?
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Brian.Pedersen
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 13:06 |
|
Jeg har ikke den endelige tidsplan for besøget fra lego endnu - skriver det ind i tråden lige så snart jeg har et overblik
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 15:16 |
|
hep - det lyder cool!
Hvem kommer Jesper Ottosen (Samkørsel fra Århus Syd anyone?)
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 15:36 |
|
Jeg kommer:
Jesper Ottosen
Rasmus og Jakob Grøhn Damgaard
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2010 kl. 18:22 |
|
Jeg kommer:
Jesper Ottosen
Rasmus og Jakob Grøhn Damgaard
Ina og Emil ( Efter frokost )
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Brian.Pedersen
Flise
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-August-2010 kl. 08:38 |
|
Hej alle
det er med sorg i hjertet og trods alle mine ihærdige forsøg på at skabe et spændende byggemøde, at jeg bliver nød til at aflyse. Dette gøres af familiemæssige årsager, der gør jeg vi ikke kan være hjemme på denne dag :-(
Håber vi kan ses en anden dag
mvh.
Brian
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |